Wednesday, July 25, 2012

Wordless Wednesday [29]- Kemusykilan





24 comments:

  1. ish lah abg ngah ni...
    xpose rupenye....

    hehehe....kalau betul pecaye syaitan dah kne ikat time pose2 ni,
    tu dah nafsu and tak gune akal da namenye..

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa...
    Zizah..sihat ke yunk?
    Puasa tak ari ni? heee~
    soalan cepu mas..

    ReplyDelete
  3. haha..memang patot pun budak tu musykil..:)

    ReplyDelete
  4. :) org yg lbh bsar ptt jd teladan yg baik.insya Allah generasi seterusnya tak musykil dah.hihihi..bdk2 pham dh wlupun msih kecik.

    ReplyDelete
  5. @nuyui a.k.a miss YUI hahahh sendiri makan pengat sendiri mau ingat :p

    ReplyDelete
  6. @dilla nadila haah nafsu dia sebenarnya tak nak puasa..

    ReplyDelete
  7. @eMMeeh kak..dah 5hari puasa tau..Alhamdulilah..

    ReplyDelete
  8. @LiNda hahaha tahu pon.. patut bagi contoh kan..

    ReplyDelete
  9. @ayuttu la pasal.. kita ni patut bagi contoh..ni kalau tak puasa camner nak terangkan masalah macam ni..hahaha

    ReplyDelete
  10. tu diaa.. abng ngah dah terkena.. hihi

    ReplyDelete
  11. haha..menganga x taw nak jawab ape..

    ReplyDelete
  12. hahhaaa..lawak2 ^_^
    terkena btg hdung abg ngah !

    ReplyDelete
  13. @hatiku berwarna warni terkena kat batang hidung sendiri ternganga la..haha

    ReplyDelete
  14. @shida'R ngee~~ sape suruh tak puasa!

    ReplyDelete
  15. soalan cepu mas tuh ! ekekeke

    ReplyDelete
  16. jgn abg ngah tu cepuk kecik tu sdah laa, erkk...

    ReplyDelete
  17. @CINTA UNTUK KITA hahaha kan dah terkena kat batang hidung sendiri..

    ReplyDelete
  18. hikhik..

    sedasss sekali terkena :p

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!