Friday, July 6, 2012

Tazkirah Jumaat Part 22




WANITA berhak memilih siapa BAKAL IMAMNYA, 
kerana BETUL IMAMNYA maka, BETULLAH MAKMUMNYA..♥♥♥

16 comments:

  1. InsyaAlllah..
    Thanks Jijah :D

    ReplyDelete
  2. indah tazkirah jumaat nih :) tersenyum sendiri masa baca huhu

    ReplyDelete
  3. yup..betul2. Imam tu la yang akan bimbing wanita sepanjang hidupnye.

    ReplyDelete
  4. mudahan imam dunia akhirat berjaya membawa aku ke syurga

    ReplyDelete
  5. suka ayat nie..betul kan? kita nak yang terbaik untuk diri kita dan juga keturunan kita :)

    ReplyDelete
  6. lelaki pun dah pandai pilih makmum dia skang :)

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah..buat yang terbaik kalau nak yang terbaik.^__^

    ReplyDelete
  8. sk pulak akak dgn ayat ni.. :-)

    ReplyDelete
  9. setuju sgt kan... InsyaAllah moga imam kita sekarang itulah imam di akhirat nanti ^____^

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com