Monday, October 20, 2014

Bagaimana Terjadinya Lesung Pipit




Tak tahu hakimi dapat kedua-dua lesung pipit dari baka sapa.. sebab mama dan papa tak de lesung pipit. hahaha~~ tapi masa mama mengandungkan hakimi mama suka tengok gambar baby yang ada lesung pipit. mungkin dari situ la terlekat lesung pipit ke hakimi ni.. ngeee~~ :P

tapi jika salah satu ibubapa memiliki lesung pipit kemungkinan 25-50% lesung pipit ni di turunkan ke generasi seterusnya.




rupanya lesung pipit ni kecacatan otot zygomaticus pendek yang menyebabkan kulit tertarik dan terbentuklah lekuk pada pipi. lebih-lebih lagi bila seseorang yang ada lesung pipit ni tersenyum atau bercakap. daya tarik dari kulit membuat lesung pipit ini muncul efek dari penarikan kulit tersebut. 

sebab tu lah orang cakap yang ada lesung pipit ni cacat yang menawan. hehehehehe pemanis wajah kononnyaa.. kan hakimi tu tampan..weee~~ puji anak sendiri nampak.. :p







12 comments:

  1. Dalam lesung pipit hakimi.. Ensem :)

    ReplyDelete
  2. kecacatan yang semua orang nak... tapi xdapat hihi comelnya hakimi :)

    ReplyDelete
  3. hihi cacat yang manis..anak2 perempuan MV semua ada lesung pipit

    ReplyDelete
  4. lesung pipit mahal tu jijah..tergoda tengok tau

    ReplyDelete
  5. hehe..tula.penah dgr gak orang ada lesung pipit ni cacat.hehe.

    ReplyDelete
  6. tapi lesung pipit sangat menawan...

    ReplyDelete
  7. suka nengok sesapa yg ada lesung pipit.geram.

    ReplyDelete
  8. Kite ada sbelah je tp x dalam sgt.hubby pn ade..tp izz zahraa xde la pulak..huhu..

    ReplyDelete
  9. Adik akak no 3 de lesung pipit sebelah je

    ReplyDelete
  10. Anugerah Allah walaupun dikatakan ianya sebuah kecacatan.. Beruntung sapa ada lesung pipit ni..

    ReplyDelete
  11. Sya dgn adik perempuan ada lesung pipit.. Tp sya punya tersorok hampir kat garis senyum.. So xnmpak sgt. Aniq pun sama. Tp adik tu xde anak dia yg ada lesung pipit mcm ibunya pun..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!