Thursday, October 2, 2014

Susahnya Nak Cari Kasut Anak Teruna Ni


Dah pandai jalan kena la belikan hakimi sandal/ kasut. tak kan nak pakai kasut pre walker lagi kan.. hehehe

malangnyaa susah betul nak cari kasut untuk kaki debob anak teruna ni.. kaki lebar sangat! 




dapat beli kasut ngam-ngam kaki nya ok la tu.. saiz 23. besar ke tak eh... tapi dia pakai jalan-jalan ok je.. anak sulung kan first time beli kasut anak. mana lah tau.. hahahha~~



17 comments:

  1. smart kasut n sandal kimi.. pandai mama dia pilih... akak tak pandai pilih kasut twin.. hehehe... nnt rekemen akak beli kasut kat mane yg best...

    ReplyDelete
  2. Salam jijah..Fiqa belikan Ammar kasut kain jer dulu..Tapak dia foam. Sebab ringan...Kalau dah lama jalan baru nak beli yang betul..Kalau Ummar pun kaki debab. Mama dia belikan jenama CLarks. Berbaloi la..

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan.. budak2 ni kaki cepat besar. sat je pakai kasut tu nanti..hihi

    ReplyDelete
  4. @eMMe yg sandal kat parkson kak.. kasut tu adidas :)

    ReplyDelete
  5. @eMMe yg sandal kat parkson kak.. kasut tu adidas :)

    ReplyDelete
  6. @Fiqah Feeona so far ok je kasut hakimi.. cuma saiz tu susah tol nak cari

    ReplyDelete
  7. @nuyui a.k.a miss YUI tu la kan. asalkan selesa pakai.. xjatuh...hehe

    ReplyDelete
  8. pandai mama dia pilih kasut :)

    ReplyDelete
  9. seronoklah dia dah dapat kaki..comel kasut kimi

    ReplyDelete
  10. Pengalaman..pakaian budak lelaki susah nak cari..mmg btol

    ReplyDelete
  11. Size 23? Xtau la yek size tu besar ke kecik. Sbb aniq pkai kasut biasa2 je saiz 4..

    ReplyDelete
  12. cisu lg la tak tau.tunggu permata hti dh blh jalan baru tahu

    ReplyDelete
  13. Nampak dmart kimi pakai kasut tuh...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!