Friday, October 3, 2014

Get Ready To Balik Kampung





Daku baru habis syif malam 7am tadi. suruh pengasuh siap siapkan hakimi terus pergi airport. Sekarang dalam perjalanan balik semenanjung untuk bercuti hari raya haji.. kan raya haji hari ahad ni.. hehe 

dalam pada itu risau juga sebab balik berdua dengan hakimi. mana nak pegang beg. mana nak dukung hakimi. agak jauh juga jalan kaki nak naik kapal terbang.. dengan hakimi semangat pula tu 10kg! carrier hakimi pula dah bawa balik semenanjung hari tu.. aduhaiii!! hakimi boleh je berjalan tapi risau pula sebab dia tak suka di pimpin. menonong je jalan tu.. dah la jenis tak takut orang.. mama yang risau ni...haii la anak -_-"

moga di permudahkan segala urusan ku.. dan selamat sampai semenanjung. Aminn



nota kaki: cuti tak dapat sampai ahad depan.. dapat sampai hari selasa je.. rabu dah naik keja petang. sobsob cepat la transfer semenanjung..  eh korang cuti sampai bila??


kepada yang balik kampung drive hati2 di jalan raya. naik flight pun takut gak ni... inshaaAllah selamat sampai ok..






6 comments:

  1. harap semuanya baik baik je..selamat balik kampung jijah dan selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  2. Selqmat hari raya fiza. Selamat bercuti

    ReplyDelete
  3. Owh.. Dpt cuti kat kmpung la ni? Best la hakimi berjalan.. Anak bila dah dpt kaki mcm tu la jijah. Sya pun kalau dengan Aniq mmg xblh lepas. Nanti tah ke mana mana je pegi.

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat balik beraya di kampung.. mesti meriahkan Jijah..

    ReplyDelete
  5. Seronokknta nk balik kg.kan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!