Wednesday, October 8, 2014

Hakimi New Hair


Sebelum balik sabah semalam gunting rambut anak soleh ni siap-siap.
kalau tinggal dengan mama kat kk tu memang tak bergunting rambut la jawabnya
sebab...

nak gunting rambut punya la menangis macam kena pukul!!
bukan sakit pun hakimi ni nak menangis bagai.. geram je rasa!!


ehh rekrut askar mana yang sesat ni?? muahaha :p
nampak betul2 bujang dah anak mama sorang ni.. so cute! ngeee~~




9 comments:

  1. besar dah kimi...irfan pun sama, kalau gunting rambut kemain melalak2...macam kena pukul je...sabo je la hehe

    ReplyDelete
  2. biasa lah tu jijah.princess pon sama.hehe

    #BW sambil klikklik IKLAN nuffnang!

    ReplyDelete
  3. Gunting rambut dah? Aniq tak gunting 2 lagi.. Hehe.. Banyak dah gigi kimi.. Nampak jelas bila senyum.. :)

    ReplyDelete
  4. mmg nampak big boy la gunting rambut cam tu ...

    ReplyDelete
  5. comel je fesyen rambut dia tu..

    ReplyDelete
  6. eh eh ikut jejak langkah ayah ni .. hihihi

    ReplyDelete
  7. wahahah askar2 sgt kimi ek... comeyyy

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!