Ally Iskandar Ambil Cuti Raya Seminggu Demi Isteri

9:07:00 PM 26 Comments A+ a-



Alahai romantik sungguh Ally Iskandar ni yer..
apa tak nya dia sanggup mengambil cuti seminggu raya ni untuk meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama isteri dan keluarga.

sekarang isteri dia sedang bercuti tiga bulan daripada pengajiannya di universiti In Ha Korea Selatan maka kesempatan tu Ally dapat berbuka puasa berdua.


“Jika dulu sebelum kahwin saya tidak pernah peduli di mana hendak berbuka tetapi selepas ada isteri ni, memang saya sentiasa ternanti-nanti untuk berbuka puasa dengannya,” ujar Ally.

“Saya lebih utamakan isteri saya dan jika terlalu sibuk saya akan bawa kerja balik ke rumah. Sekurang-kurangnya saya dapat bersama dia.


seronoknya dapat jumpa isteri tercinta kan.. semoga mereka berdua bahagia hingga ke hujung nyawa. inilah pengorbanan perkahwinan jarak jauh macam jijah ni. huhuhuhu




jijah je tak dapat berbuka puasa,bersahur sama2 suami lagi..tabahlah jijah..




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
~didiey~
AUTHOR
8/04/2012 9:50 PM delete

alahai....sweetnyeee......
terharu plak baca statement dia..
hrp2 nnt didiey pown dpt husband sweet mcm ally..hehe

*jijah sabar ok:)

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
8/04/2012 10:00 PM delete

Sweetnya Ally & Farah Lee :D hee.

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
8/04/2012 10:08 PM delete

untungnye dapat raya dgn husband.. nak kawen jugak la mcm ni..

*gatal! haha*

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/04/2012 10:35 PM delete

@~didiey~ InsyaAllah yunk :) pasti dapat suami yg baik juga..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/04/2012 10:35 PM delete

@Sally Yatiey sweet sgt kan..comey jep..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/04/2012 10:36 PM delete

@aisyahahaha p cakap dgn encik barney cepat! akak doakan yer :)

Reply
avatar
Cik Rongoks
AUTHOR
8/04/2012 11:29 PM delete

sweetnye diorang ^^

Reply
avatar
8/04/2012 11:39 PM delete

bestnye kan diorang. sweet je :) semoga sentiasa berbahagia!

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
8/04/2012 11:45 PM delete

tak per jijah..nanti taun depan,insyaallah dpt bersahur sama2..

Reply
avatar
8/05/2012 12:03 AM delete

Sayangnya ally kat isteri dia.. ^_^ sweet!

Reply
avatar
Huda
AUTHOR
8/05/2012 6:30 AM delete

romantiknyaaaa.......

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/05/2012 3:55 PM delete

@Ardini Humaira InsyaAllah doakan terbaik buat mereka :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/05/2012 3:55 PM delete

@Azzah harap2 macam tu lah..:)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/05/2012 3:56 PM delete

@Eza Boom Boom :) isteri kan..memang la syg..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/05/2012 3:57 PM delete

@Hudatu la romantik kan ally ni.

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
8/06/2012 12:36 AM delete

demi isteri heheee :)

Reply
avatar
8/06/2012 1:17 PM delete

dulu dy single , hari raya pon duk potpet2 dekat tb3 . skg dah double . so isteri didahulukan . hehe . dorang mmg sweet !

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/06/2012 3:10 PM delete

@shida'R mesti lah..raya dah double kan sekarang..hehehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/06/2012 3:11 PM delete

@-meeSUPERGIRL- yup..dulu hari raya je kendalikan MHI pagi2.. kali ni mesti la kena cuti raya.. ada isteri dah..sweet kan kan..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
8/06/2012 9:38 PM delete

bestnya... romantik jugak ally ni.. :-)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/06/2012 10:12 PM delete

@IntaNBerliaN memang romnatik kan..sweet jer..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
8/07/2012 11:11 AM delete

jeles sbb dyorg leh sweet2 sbb dh kawen.nk kawen jgk!hahaha..smga berbahagia for both of them..dan jugak utk jijah and asben.seminggu lagi mr navy Shafiq balik..sbar ea dear..pasni leh bka puasa dan sahur sesame ;)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/07/2012 4:12 PM delete

@ayutsabar la wahai hati..seminggu je lagi nak tunggu mr navy balik..yey dapat gak sebelum raya nak sahur n buka sama2 bulan pose :)

Reply
avatar
8/08/2012 11:23 PM delete

memang sweet kan.untung sangat!alah jijah tahun depan giliran jijah pulak berbuka bersama suami.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
8/08/2012 11:40 PM delete

@Azhafizah Md Nor InsyaAllah moga2 dapat duduk sama dgn suami nanti :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!