Saturday, August 4, 2012

Ally Iskandar Ambil Cuti Raya Seminggu Demi Isteri



Alahai romantik sungguh Ally Iskandar ni yer..
apa tak nya dia sanggup mengambil cuti seminggu raya ni untuk meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama isteri dan keluarga.

sekarang isteri dia sedang bercuti tiga bulan daripada pengajiannya di universiti In Ha Korea Selatan maka kesempatan tu Ally dapat berbuka puasa berdua.


“Jika dulu sebelum kahwin saya tidak pernah peduli di mana hendak berbuka tetapi selepas ada isteri ni, memang saya sentiasa ternanti-nanti untuk berbuka puasa dengannya,” ujar Ally.

“Saya lebih utamakan isteri saya dan jika terlalu sibuk saya akan bawa kerja balik ke rumah. Sekurang-kurangnya saya dapat bersama dia.


seronoknya dapat jumpa isteri tercinta kan.. semoga mereka berdua bahagia hingga ke hujung nyawa. inilah pengorbanan perkahwinan jarak jauh macam jijah ni. huhuhuhu




jijah je tak dapat berbuka puasa,bersahur sama2 suami lagi..tabahlah jijah..




26 comments:

  1. alahai....sweetnyeee......
    terharu plak baca statement dia..
    hrp2 nnt didiey pown dpt husband sweet mcm ally..hehe

    *jijah sabar ok:)

    ReplyDelete
  2. Sweetnya Ally & Farah Lee :D hee.

    ReplyDelete
  3. untungnye dapat raya dgn husband.. nak kawen jugak la mcm ni..

    *gatal! haha*

    ReplyDelete
  4. @~didiey~ InsyaAllah yunk :) pasti dapat suami yg baik juga..

    ReplyDelete
  5. @aisyahahaha p cakap dgn encik barney cepat! akak doakan yer :)

    ReplyDelete
  6. bestnye kan diorang. sweet je :) semoga sentiasa berbahagia!

    ReplyDelete
  7. tak per jijah..nanti taun depan,insyaallah dpt bersahur sama2..

    ReplyDelete
  8. Sayangnya ally kat isteri dia.. ^_^ sweet!

    ReplyDelete
  9. @Ardini Humaira InsyaAllah doakan terbaik buat mereka :)

    ReplyDelete
  10. @Hudatu la romantik kan ally ni.

    ReplyDelete
  11. dulu dy single , hari raya pon duk potpet2 dekat tb3 . skg dah double . so isteri didahulukan . hehe . dorang mmg sweet !

    ReplyDelete
  12. @shida'R mesti lah..raya dah double kan sekarang..hehehe

    ReplyDelete
  13. @-meeSUPERGIRL- yup..dulu hari raya je kendalikan MHI pagi2.. kali ni mesti la kena cuti raya.. ada isteri dah..sweet kan kan..

    ReplyDelete
  14. bestnya... romantik jugak ally ni.. :-)

    ReplyDelete
  15. @IntaNBerliaN memang romnatik kan..sweet jer..

    ReplyDelete
  16. jeles sbb dyorg leh sweet2 sbb dh kawen.nk kawen jgk!hahaha..smga berbahagia for both of them..dan jugak utk jijah and asben.seminggu lagi mr navy Shafiq balik..sbar ea dear..pasni leh bka puasa dan sahur sesame ;)

    ReplyDelete
  17. @ayutsabar la wahai hati..seminggu je lagi nak tunggu mr navy balik..yey dapat gak sebelum raya nak sahur n buka sama2 bulan pose :)

    ReplyDelete
  18. memang sweet kan.untung sangat!alah jijah tahun depan giliran jijah pulak berbuka bersama suami.

    ReplyDelete
  19. @Azhafizah Md Nor InsyaAllah moga2 dapat duduk sama dgn suami nanti :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!