Tahniah Datuk Sheikh Muszaphar, Dr Halina Hamil Lagi

by - 8:00:00 PM


Tengok kat fanpage Dr Sheikh Muszaphar seronok dia berkongsi gembira bakal bergelar bapa buat kali kedua :)





In this Holy Month of Ramadhan , we are excited to share you the news ...
It looks like Im going to become a Father for the 2nd time ..
Dr Halina is currently 11 weeks in her pregnancy ...
Do pray for us ....
Love As Always ....



congrats Datuk Sheikh and Dr Halina.. happy for both of u~~


agak-agak kali ni Dr Halina bersalin dalam air jugak tak? hehee



You May Also Like

20 insan comel komen

  1. Congrats Datuk SMS & isteri :) hee

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah. beshnyaaaaaaa mereka!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... tambah lg umat kn.. :)

    camne bleh jd bapa kedua lak.. pelik2.. haha

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah :)
    bertambah umat Nabi Muhammad SAW...
    bagus dr halina nih setengah orang nak jarak lama2 sebab nak jaga badan kan ^__^

    ReplyDelete
  5. suke baca blog Dr. Halina.. comel je diorg sekeluarga ni.. hehe

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah,smoga smuanya brjaln lncar utk mereka sekeluarga...;-)

    ReplyDelete
  7. wahh alhmdllah rezeki kan jiejah :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah rezeki dari Allah :) congrat untuk mereka berdua.

    ReplyDelete
  9. klu anak lelaki ne...da cukup sepasang.

    ReplyDelete
  10. @-meeSUPERGIRL- confirm dalam semua komen..pasti terselit soalan cepumas..huhuhu doakan2 yer..ada rezeki Allah akan bagi :)

    ReplyDelete
  11. alhamdulilah.. dah nk msk 2 :-)

    ReplyDelete
  12. @IntaNBerliaN hehe samalah akak masuk dua dah..hehee

    ReplyDelete
  13. tahniah Sheikh Muszaphar dan Dr Halina :) kompem dlm air jgk klu takde apa2 halangan..hihihi

    ReplyDelete
  14. @ayutyup betul tu..confirm dlm air jugak ni....hehe kita nantikan yer..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!