Wednesday, August 29, 2012

Kad Raya Ecawinkyasha


Suasana raya masih terasa.. hehe
sampai sekarang terima lagi kad raya.


kad ni buatan sendiri dari ecadwinkyasha



tak dapat nak balas kad eca.. so eca kak jijah balas kat sini la yer :)

Waalaikumslam eca syg :)
Selamat Hari Raya juga... 
insyaAllah moga persahabatan kita kekal hingga akhirnya..
ampun maaf di pinta dari akak dan suami ^____^


tq so much eca! kad ni adalah kenangan 2012 buat akak...



20 comments:

  1. kelas kad echa.... siap ada gmbr + kad lg..

    ReplyDelete
  2. wahhh dpt kad raya lagi .. hand made ...

    ReplyDelete
  3. shida pun xreview lg kad raya dr eca ni hehee..tgula sng nnt bru review :)

    ReplyDelete
  4. tulisan daku sangat buruk!.hahaha :P

    ReplyDelete
  5. salam Aidilfitri Jijah
    sihat?
    raya oke?
    moga baik2 semua...
    akak baru buka n update blog
    hahaha...
    rindu la kat jijah
    selamat berblog kembali ya!

    ReplyDelete
  6. ololo2..comel je kad raya ni
    rajin die buat..berseni ajek..;)

    ReplyDelete
  7. :) dah smpi jugak yer..kita dapat same!hihihi.

    ReplyDelete
  8. cntiknye kad raya handmade..
    best jijah dpt kad raya lg..;)

    ReplyDelete
  9. hehehe rara tahun ni 1 kad raya pon xde.

    ReplyDelete
  10. eca mmg kreatip kan...
    selamat hari raya cik puan azizah ;)

    ReplyDelete
  11. Tahun depan insyaAllah buat kad raya handmade.. lg special kan kak? harap2 la ada kerajinan di situ kan? hehe

    ReplyDelete
  12. baru perasaan,akak tulis tak (d) dlm ecadwinkyasha tu.hahahaha.

    ReplyDelete
  13. salam aidilfitri..

    nice blog..

    fatin zaini datang singgah dan follow anda..

    jemput ke http://www.fatinzaini.com :)

    ReplyDelete
  14. best la.. nak2 handmade lagi... =).. sy hantar kad raya kat MBB 2mnggu sebelum raya tak sampai2 lagi.. siot tul pos ni.. hehehe buat luahan rasa kat blog jijah lak..

    ReplyDelete
  15. cantik kad dari eca ni kan :-)

    ReplyDelete
  16. Cantik kad raya handmade ni! :D

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!