Sengketa Abby, Memey sudah berakhir

by - 9:00:00 AM



Alhamdulilah sengketa antara Abby dan Memey sudah berakhir..




terlihat dari gambar di atas kemesraan mereka berdua kan..syukur lah..
sekurang kurangnya bulan ramadhan ni ukhuwah antara mereka lebih rapat..
kisah lama lupakan... kita buka buku baru..
InsyaAllah hari raya nanti hari yang bermakna bagi mereka sekeluarga..
Memey,Norman,Abby dan anak-anak mereka..
kita doakan hubungan baik ni hingga akhirnya yer :)



sumber: beautifulnara


You May Also Like

32 insan comel komen

  1. abby ngan norman cerai ke tak ek?

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...segalanya berakhir.... suka2x... hati abby dah tenang

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah ..dh selesai

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..mcm adik beradik muka diorg..

    ReplyDelete
  5. SUBHANALLAH... Rahmah ALLAH di bulan berkah...

    ReplyDelete
  6. Syukurlah mereka berdua dah berbaik :) Hee.

    ReplyDelete
  7. ha...cm ni kan bgus.xda gduh2..hik3...

    ReplyDelete
  8. @Nurmujahidah Ismail hish..dah 4tahun la dorang cerai..adoi..

    ReplyDelete
  9. @~MiZz Atie ZieYa~ yup..abby pon dah berubah sekarang..

    ReplyDelete
  10. @Azzah haah kan..macam adik beradik la pulak...heee

    ReplyDelete
  11. @Sally Yatiey tu la...bagus la saling berbaik2.

    ReplyDelete
  12. @Nor Suhaiza hehe buka buku baru..lupakan yg lama..

    ReplyDelete
  13. abby pown dah berubah sekarang. Bagus lah :-)

    ReplyDelete
  14. @Cik tikah tu la... baru la mesra.. ikatan pon lebih terjalin..

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah.. bagus la kalau mcm tu.. =)

    ReplyDelete
  16. @aisya yup..betul2..bagus la kan.. lagipon sebab anak2 mereka pon patut berbaik.

    ReplyDelete
  17. yang dni tak suka tengok tangan norman pegang bahu abby dalam gambar hehehe. ex-wife mana leh pegang2 owh.. abby pun satu la...

    ReplyDelete
  18. alhmdllah semuanya dapat hidayah dibulan2 mulia nih :)

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah... akhirnya....

    ReplyDelete
  20. @Ardini Humaira norman pon xsedar kot.. dah bergambar punya pasal...huhuhu

    ReplyDelete
  21. @shida'R Alhamdulilah macam tu..semoga selamanya pon camtu gak..

    ReplyDelete
  22. @IntaNBerliaN berbaik juga mereka kan..Alhamdulilah..

    ReplyDelete
  23. ex ttp ex..Norman ni.nk tnjuk dh berbaik pon takyah gitu skali..hahaha.ok dh..yg pasti smga abby gan memey baik2 aje yer..
    tp plik jgk ad plak kuar cite Norman nk rujuk blik..haishh..ada saje cite yer.jgn jd bukan2 lg dah la..

    ReplyDelete
  24. @ayuthish yeker..wallahualam la yer..tu hal peribadi dia..hehe

    ReplyDelete
  25. alhamdulillah..doakan yang terbaik buat mereka.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!