Awan Pelik Di Kota Kinabalu

3:30:00 PM 21 Comments A+ a-





SubhanAllah! Kota Kinabalu digemparkan dengan kejadian awan yang berbentuk luar biasa, jarang sekali kita melihat awan seperti ini sebelum ini dan mungkin belum pernah pun. Awan aneh terbentuk pada jam 7:50 hingga 9:15pagi 12 Jun 2012. Ketika gambar diambil, cuaca stabil tanpa angin dan hujan. Namun begitu, menjelang tengahari, ribut kencang berserta hujan melanda seluruh kawasan Pantai Barat Sabah

Ada beberapa gambar awan aneh tersebut, semoga kita dijauhkan dari segala musibah. Sesungguhnya, hanya Tuhan yang Maha Mengetahui.





Punca kejadian adalah dipercayai daripada taufan yang sedang melanda filipina. Taufan yang kedua sedang menuju ke arah negara Filipina mungkin adalah penyebab kejadian awan pelik di bahagian Pantai Barat Sabah berlaku.



Apa yang merisaukan jijah adalah suami jijah ketika itu sedang belayar di Pantai Barat Sabah. Semoga dirinya dan krew kapal selamat dari di landa musibah. Semoga dirinya di bawah lindungan Allah SWT. Amin..





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
6/14/2012 8:35 AM delete

amin..moga baik2 semuanya dear..

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
6/14/2012 8:57 AM delete

Takutnye..semoga dijauhkan daripada sebarang musibah, dan semoga husband jijah selamat di perairan.

Reply
avatar
6/14/2012 8:59 AM delete

moga semuanya baik2 kak :)

Reply
avatar
6/14/2012 9:11 AM delete

Harap harap tidak perkara buruk berlaku..aminn

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/14/2012 9:20 AM delete

Subhanallah..bukti kekuasaan Allah..Semoga semuanya selamat ye Jijah..KIta doakan bersama :)

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
6/14/2012 9:21 AM delete

Diela doakan semoga husband jijah selamat ye.semoga takde ape2 perkara buruk berlaku.amin

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
6/14/2012 9:59 AM delete

dekat kawasan sy pun terkena jugak tempias taufan ni sis.. hujan lebat dgn angin kuat..

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
6/14/2012 11:04 AM delete

Sangat luar biasa. Terkejut jugak masa tengok gambar awan ni semalam. Semoga tiada apa2 yang berlaku. :)

Reply
avatar
fiQRa
AUTHOR
6/14/2012 11:28 AM delete

ya Allah dasyatnya.. semoga Allah selamatkan mereka2 berada di situ.. ermmm, kuasa Allah... tak de apa2 kot kak jijah

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
6/14/2012 1:59 PM delete

InsyaAllah xda pe2.. mg hubby jijah selamat...

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
6/14/2012 2:51 PM delete

banyakkan berdoa agar kita semua berada di bawah lindungan Yang Maha Esa selalu..

Reply
avatar
Cikgu Jaja™
AUTHOR
6/14/2012 4:11 PM delete

byk2 berdoa jijah...semua husband selamat

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/14/2012 6:28 PM delete

tq semua atas komen korang.. jijah dapat tahu suami sekarang tengah nak belayar balik ke Jeti Kota Kinabalu.. moga semuanya selamat.. InsyaAllah..

Reply
avatar
6/14/2012 10:45 PM delete

kat miri ribut kencang..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/15/2012 1:06 PM delete

kekuasaan Allah..Alhamdulilah sekarang kembali normal..

Reply
avatar
Izzah Ab Aziz
AUTHOR
6/15/2012 1:13 PM delete

MasyAllah, kuasa Allah.
kejadian Allah sangat berkuasa.

p/s : hope husband kak jijah. baik2 ajer. Amin

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/15/2012 1:51 PM delete

@Izzah Ab Aziz Alhamdulilah.. suami akak dah ada di kem sekarang baru sampai pagi tadi.. semuanya selamat :) tq yer yang..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!