Thursday, June 14, 2012

Awan Pelik Di Kota Kinabalu





SubhanAllah! Kota Kinabalu digemparkan dengan kejadian awan yang berbentuk luar biasa, jarang sekali kita melihat awan seperti ini sebelum ini dan mungkin belum pernah pun. Awan aneh terbentuk pada jam 7:50 hingga 9:15pagi 12 Jun 2012. Ketika gambar diambil, cuaca stabil tanpa angin dan hujan. Namun begitu, menjelang tengahari, ribut kencang berserta hujan melanda seluruh kawasan Pantai Barat Sabah

Ada beberapa gambar awan aneh tersebut, semoga kita dijauhkan dari segala musibah. Sesungguhnya, hanya Tuhan yang Maha Mengetahui.





Punca kejadian adalah dipercayai daripada taufan yang sedang melanda filipina. Taufan yang kedua sedang menuju ke arah negara Filipina mungkin adalah penyebab kejadian awan pelik di bahagian Pantai Barat Sabah berlaku.



Apa yang merisaukan jijah adalah suami jijah ketika itu sedang belayar di Pantai Barat Sabah. Semoga dirinya dan krew kapal selamat dari di landa musibah. Semoga dirinya di bawah lindungan Allah SWT. Amin..





21 comments:

  1. amin..moga baik2 semuanya dear..

    ReplyDelete
  2. Takutnye..semoga dijauhkan daripada sebarang musibah, dan semoga husband jijah selamat di perairan.

    ReplyDelete
  3. Harap harap tidak perkara buruk berlaku..aminn

    ReplyDelete
  4. Subhanallah..bukti kekuasaan Allah..Semoga semuanya selamat ye Jijah..KIta doakan bersama :)

    ReplyDelete
  5. Diela doakan semoga husband jijah selamat ye.semoga takde ape2 perkara buruk berlaku.amin

    ReplyDelete
  6. dekat kawasan sy pun terkena jugak tempias taufan ni sis.. hujan lebat dgn angin kuat..

    ReplyDelete
  7. Sangat luar biasa. Terkejut jugak masa tengok gambar awan ni semalam. Semoga tiada apa2 yang berlaku. :)

    ReplyDelete
  8. ya Allah dasyatnya.. semoga Allah selamatkan mereka2 berada di situ.. ermmm, kuasa Allah... tak de apa2 kot kak jijah

    ReplyDelete
  9. InsyaAllah xda pe2.. mg hubby jijah selamat...

    ReplyDelete
  10. banyakkan berdoa agar kita semua berada di bawah lindungan Yang Maha Esa selalu..

    ReplyDelete
  11. byk2 berdoa jijah...semua husband selamat

    ReplyDelete
  12. tq semua atas komen korang.. jijah dapat tahu suami sekarang tengah nak belayar balik ke Jeti Kota Kinabalu.. moga semuanya selamat.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  13. kekuasaan Allah..Alhamdulilah sekarang kembali normal..

    ReplyDelete
  14. MasyAllah, kuasa Allah.
    kejadian Allah sangat berkuasa.

    p/s : hope husband kak jijah. baik2 ajer. Amin

    ReplyDelete
  15. @Izzah Ab Aziz Alhamdulilah.. suami akak dah ada di kem sekarang baru sampai pagi tadi.. semuanya selamat :) tq yer yang..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!