Wordless Wednesday [22]- True Story Man

8:30:00 AM 21 Comments A+ a-



true story man


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
MarnieyZ
AUTHOR
6/06/2012 8:45 AM delete

a'ah kan.. baru sedar..

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/06/2012 8:47 AM delete

ooppsss...! :)
true story girls also..(tp tak semua tau...hihi)

Reply
avatar
6/06/2012 9:34 AM delete

poor guy...sian penat jek dia ukir hati tu & gosok smpi berkilat tp xdihargai...xpe buat lagi hati yang lebih besar & banyak2 mana tau boleh tackle gadis yg lebih cun lagi...awek tu xlah cun sgt...hoho

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
6/06/2012 11:08 AM delete

ishhh...ciannye laki tu, susah payah wat mende tu. Last2 begitu akhirnye

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
6/06/2012 11:18 AM delete

tu la kak jijah.. lg2 kalau perempuan yg pandang duit semata2 ni.. huhu

Reply
avatar
Zana Adieyza
AUTHOR
6/06/2012 11:31 AM delete

kejujuran yg sukar dilihat tulah yg sebenarnya lebih bermakna drpd harta benda yg boleh dilihat..

Reply
avatar
Nur Auni
AUTHOR
6/06/2012 11:36 AM delete

sian dia..dat gulz noty..xmaw lah mcm tu..sedey..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/06/2012 11:57 AM delete

@Zana Adieyza yupp! betul tu kak.. kejujuran yg tak di lihat oleh si perempuan..

Reply
avatar
Tentang Kita
AUTHOR
6/06/2012 12:08 PM delete

cinta x dihargai..mmg menyakitkan

Reply
avatar
Fiksyida
AUTHOR
6/06/2012 12:15 PM delete

So true...Hehehe...Tp saya bukan ye kak jijah ;p

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
6/06/2012 12:31 PM delete

huuu..tp ada jg lelaki y buat gtu kat ppuan kan..=.-

pss : haha..tu zmn2 kegemilangan + sll ira pakai dgn cardigan la jijah syg..hehehee..tak semua seksi eh..hehee..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/06/2012 12:36 PM delete

@Juliet_iRa~" oooo.. lupa pulak trend cardigan sekarang.. hehe

Reply
avatar
fiQRa
AUTHOR
6/06/2012 1:06 PM delete

sedihnya.. memang betul kak jijah.. manusia.. kadang2 tak namapk usaha dan kadang2 saje buat tak nampak

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/06/2012 1:08 PM delete

@fiQRaakak setuju tu mas :)

Reply
avatar
Syira Blog
AUTHOR
6/06/2012 1:30 PM delete

salam..

hati kita ni milik Tuhan, barangkali perempuan itu bukan mmg jodoh dia walaupun pelbagai usaha yang lelalki tiu lakukan. ;)

Reply
avatar
6/06/2012 3:30 PM delete

hanya yg ikhlas & tulus akan dapat yg ikhlas & tulus jugak..

emm..laki tu mcm bwk belon ajek..
brader tu kayu ukiran love lagik kental sygnye..hehe..;)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/07/2012 3:57 PM delete

@Nens Collection tapi tak di hargai..huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!