Wordless Wednesday [22]- True Story Man

by - 8:30:00 AM



true story man


You May Also Like

21 insan comel komen

  1. ooppsss...! :)
    true story girls also..(tp tak semua tau...hihi)

    ReplyDelete
  2. poor guy...sian penat jek dia ukir hati tu & gosok smpi berkilat tp xdihargai...xpe buat lagi hati yang lebih besar & banyak2 mana tau boleh tackle gadis yg lebih cun lagi...awek tu xlah cun sgt...hoho

    ReplyDelete
  3. ishhh...ciannye laki tu, susah payah wat mende tu. Last2 begitu akhirnye

    ReplyDelete
  4. tu la kak jijah.. lg2 kalau perempuan yg pandang duit semata2 ni.. huhu

    ReplyDelete
  5. kejujuran yg sukar dilihat tulah yg sebenarnya lebih bermakna drpd harta benda yg boleh dilihat..

    ReplyDelete
  6. sian dia..dat gulz noty..xmaw lah mcm tu..sedey..

    ReplyDelete
  7. @Zana Adieyza yupp! betul tu kak.. kejujuran yg tak di lihat oleh si perempuan..

    ReplyDelete
  8. cinta x dihargai..mmg menyakitkan

    ReplyDelete
  9. So true...Hehehe...Tp saya bukan ye kak jijah ;p

    ReplyDelete
  10. huuu..tp ada jg lelaki y buat gtu kat ppuan kan..=.-

    pss : haha..tu zmn2 kegemilangan + sll ira pakai dgn cardigan la jijah syg..hehehee..tak semua seksi eh..hehee..

    ReplyDelete
  11. @Juliet_iRa~" oooo.. lupa pulak trend cardigan sekarang.. hehe

    ReplyDelete
  12. sedihnya.. memang betul kak jijah.. manusia.. kadang2 tak namapk usaha dan kadang2 saje buat tak nampak

    ReplyDelete
  13. salam..

    hati kita ni milik Tuhan, barangkali perempuan itu bukan mmg jodoh dia walaupun pelbagai usaha yang lelalki tiu lakukan. ;)

    ReplyDelete
  14. hanya yg ikhlas & tulus akan dapat yg ikhlas & tulus jugak..

    emm..laki tu mcm bwk belon ajek..
    brader tu kayu ukiran love lagik kental sygnye..hehe..;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!