Wordless Wednesday [25]- Takut Kena Sumpah

by - 10:00:00 AM





You May Also Like

24 insan comel komen

  1. hahaha..tahu takut.suka hati dia je nak maki mak dia.

    ReplyDelete
  2. haha..sbr jela..tak bek kan cmtu.

    ReplyDelete
  3. lama daa tk bca majalah ujang.. hehee
    dian hlang kejap jak tp masi ingt kat kaka..
    hehehe
    kaka nurse ni daa kawen laa..
    wahhhh..
    congrats kak..
    lawa gmbr kawen kaka hehe..

    :)

    ReplyDelete
  4. hahaha...ok.papehal lom kena bnda bruk baik bt apa yg ptt ea :)

    ReplyDelete
  5. zaman skrg kak, yg bunuh emak pun ada.. huhu.. takutnya..

    ReplyDelete
  6. EKEKE..KARTUN NI PON BYK BG NASIHAT..AKAK SUKA GILER BUKU UJANG & APO..;)

    ReplyDelete
  7. haha..lawak je, tkut plak dia kene sumpah

    ReplyDelete
  8. hahahaha...tau takut kene sumpah....

    ReplyDelete
  9. @MyMyyeker.. rindu dian la... akak baru 6 bulan kawen..huhu

    ReplyDelete
  10. sumpah2 jgn main oooo... akak pun takut... hihii

    P/s : jijah, AGE tu apa yer?.. akak ingat ke kot2 lah alisha demam sbb pisah susu badan ke... tp tu akak sendiri2 agak je lah.. sbb smlm dia byk kali try nak pegang breast akak... heheh

    ReplyDelete
  11. hehee..senang jer dia nk saiko...hehee :)

    ReplyDelete
  12. @IntaNBerliaN AGE tu acute gastroentritis... sejenis penyakit cirit birit2 muntah2 bila ada makan kat luar.. mgkin kebersihan tak terjaga..

    ReplyDelete
  13. tak baik maki mak kita tau!
    Berdosa besar n tak cium baru syurga..
    moga Allah ampunkan dosa2 kite pada mak kita...Amin.............

    ReplyDelete
  14. tak baik marah marah mak. berdosa akan kak jijah :)

    ReplyDelete
  15. ooo macam tu.. alisha setakat ni xda cirit birit... muntah2 tu, smlmlah 2 kali.. hari ni xda lagi...

    tp hrp2 alisha bukanlah...

    thanks tau jijah psl info ni :-)

    ReplyDelete
  16. ehh..
    kak baru kawen? hehee
    nati nak godek2 entry lama kak jijah..
    nk tgk gmbr kawen kak jijah hehehe..

    ReplyDelete
  17. Terima kasih akak sebab ingat kita. :D

    ReplyDelete
  18. @IntaNBerliaN InsyaAllah bukan masalah tu kak.. moga cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  19. @MyMyboleh2.. godek2 bulan 12 n bulan 2 punya yer.. hehe :P

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!