Sudah Enam Bulan atau Baru Enam Bulan?

8:00:00 PM 45 Comments A+ a-


Daisypath Anniversary tickers


Alhamdulilah.. sudah masuk setengah tahun usia perkahwinan kami.. perkataan sudah enam bulan atau baru enam bulan datang silih berganti.. Terima kasih yang mendoakan kesejahteraan rumahtangga kami walaupon kami suami isteri yang berjauhan -_-"




banyak benda daku perlu belajar lagi dalam alam rumahtangga. sebagai manusia biasa kadang-kadang kita lupa dan buat sesuatu yang tak di ingini. yelah dulu kita solo lagi. nak jaga hati cuma satu je. kali ni berdua, banyak hati kena jaga.. siapa kata tiada gaduh dalam rumahtangga. itu lumrah kehidupan. ada pasang ada surutnya. nasib la suami menegur dengan cara baik :)


selepas berkahwin peribadi daku melambangkan suami, dosa daku di tanggung oleh suami. maka apa yang daku buat demi menjaga nama baik dan maruah suami daku. Alhamdulilah daku dah membiasakan diri apabila pergi ke mana-mana harus mendapatkan izinnya terlebih dahulu. semuanya demi dia :)


masih banyak lagi ilmu rumahtangga daku perlu belajar dan belajar lagi dalam rumahtangga. semoga Allah meredhai setiap perbuatan yang kita lakukan. semoga rumahtangga ni kekal hingga ke jannah :)


sekarang ni daku dambakan anak buat penyeri rumahtangga kami. doakan yer :)
dah sebulan hubby draft Sabah..menghitung hari bila la suami ni nak pulang yer. huhuhu


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

45 insan comel komen

Write insan comel komen
eima
AUTHOR
6/11/2012 8:58 AM delete

br kawen 6 bulan tp dok jauh2 ...huhu tu yg tak besh tu .....asek la rindu rinduan......

Reply
avatar
kaklong
AUTHOR
6/11/2012 9:06 AM delete

WAH.....cepat je kan masa berlalu...

(ha, post last tu best) heheheheh...kak long pun masih lagi dlm proses "USAHA"...

semoga doa kita dimakbulkan...amin/

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/11/2012 9:12 AM delete

semoga trus berbahagia dengan suami tersayang je jijah :)
jg dri baik2..jg ksihatan..jg pemakanan.nnt get ready nak dpt baby tau.Ayut doakan utk jijah.

Reply
avatar
amalina husna
AUTHOR
6/11/2012 9:15 AM delete

sementara nak sesuai kan..mcm tular kan..huhu..

Reply
avatar
6/11/2012 9:17 AM delete

insyaALLAH dear. moga rezeki itu ada..

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
6/11/2012 9:41 AM delete

Alhamdulillah
tahniah jijah
semoga hubungan jijah kekal bahagia selamanya bersama suami tercinta
amin

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
6/11/2012 9:42 AM delete

insyaAllah kak.. cepat2 dapat baby.. nak tengok kak jijah junior pulak.. hehehe

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
6/11/2012 10:41 AM delete

wah.. dah setengah tahun yer.. sekejap je.. rs mcm br lg jijah kawen :-)

Reply
avatar
Zie
AUTHOR
6/11/2012 10:56 AM delete

Insyallh kalau rezeki tak kemana...

Reply
avatar
6/11/2012 11:48 AM delete

insyaAllah kak jijah. semoga kak jijah dan suami dimurahkan rezeki dan bakal menimang cahaya mata secepat mungkin. amin :)

Reply
avatar
al-lavendari
AUTHOR
6/11/2012 2:34 PM delete

6 bulan tu terlalu baru kalau nak banding dengan pakcik yang sudah hampir 32 tahun berumahtangga.

pakcik doakan semoga awak berbahagia hingga ke akhir hayat dan segera menimang cahaya mata.

Reply
avatar
Phat
AUTHOR
6/11/2012 3:04 PM delete

kejap je dah enam bulan kan tp mesti rasa mcm pengantin baru hehe

Reply
avatar
zuhaida
AUTHOR
6/11/2012 3:22 PM delete

wah, dah 6 bulan kak jijah jadi wife orang. semoga kak jijah cepat dapat baby comel :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:31 PM delete

@eimahuhuhu nak buat camner kak.. masing2 ada kerjaya.. nak2 keje beruniform..huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:32 PM delete

@kaklong InsyaAllah.. moga doa kita di makbulkan oleh Allah :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:33 PM delete

@ayut tenkiu syg! InsyaAllah.. hugss ayut ketat2 :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:35 PM delete

@dilla nadila Amin ya rabbal alamin.. tq syg~

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:36 PM delete

@aisya memang nak cepat yunk.. tapi rezeki belom meyebelahi lagi.. doakan yer :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:36 PM delete

@IntaNBerliaN tu la pasal.. jijah rasa macam baru lagi.. haha baru setengah tahun :P

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:37 PM delete

@Zie insyaAllah sis :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:38 PM delete

@AmALiNa aFIqAh Amin ya rabbal alamin.. moga Allah makbulkan doa fiqa :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:38 PM delete

@al-lavendari InsyaAllah pakcik.. semoga di mudahkan oleh Allah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:39 PM delete

@Phathahaha baru 6 bulan.. mood honeymoon lagi kot.. lalala :p

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 3:40 PM delete

@zuhaida Alhamdulilah dah 6 bulan :) INsyaAllah jika di berikan rezeki oleh Allah :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
6/11/2012 6:11 PM delete

cepatnya masa kan..insyallah nanti ada la rezeki anak tu...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 6:57 PM delete

@ISs waaaa jugak la..haha

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 6:58 PM delete

@Azzah InsyaAllah sis :)

Reply
avatar
6/11/2012 8:37 PM delete

sudah tapi baru..hee..semoga bahagia hingga ke syurga ye jijah..jadikan rindu-rinduan tu sebagai dugaan yg merapatkan lagi hubungan suami isteri..amin..

Reply
avatar
6/11/2012 10:12 PM delete

harap harap lepas ni tak berjauhan lagi kan jijah.insyaAllah ade rezeki untuk jijah dan suami..aminn

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/11/2012 10:24 PM delete

@Azhafizah[フィザ] Amin.. mudah2an di berikan rezeki oleh Allah :)

Reply
avatar
6/12/2012 2:05 AM delete

wahh, pantas sgguh masa berlalu...

Reply
avatar
6/12/2012 7:43 AM delete

InsyaAllah, jijah... amalkan folic acid :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/12/2012 3:35 PM delete

@caliph shuriken pantas kan.. tak terasa sgt pon.. hehe :p

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/12/2012 3:36 PM delete

@Ardini Humaira dah 4bulan amalkan sis.. haha

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
6/13/2012 1:04 AM delete

6 bulan dah? huhu..rasa cam baru je lg jiejah syg.. ^_^

#jiejah shida de benda nk tnya nnt kite sms eh :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/13/2012 7:47 AM delete

@shida'R kan kan... rasa macam baru je kawen semalam.. haha :P

ok shida..pm jijah yer :)

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
6/13/2012 8:22 AM delete

linda doakan jijah n hubby berbahagia ke akhir hayat dan dikurniakan baby comel. :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/13/2012 10:54 AM delete

@LiNda Amin ya rabbal alamin.. tq syg~

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
6/16/2012 12:52 PM delete

insyallh forever till jannah..=)..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/16/2012 2:25 PM delete

@nabila azmi Amin ya rabbal alamin~

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!