Wordless Wednesday [24] - Troll Cashier MCD

by - 12:00:00 PM





troll cashier MCD jom!

You May Also Like

18 insan comel komen

  1. wuahahahaha...terbaikk!
    jom jijah kita try buat.best gak ni :)

    ReplyDelete
  2. haaa, nak makan sana tak mau makan sini.. hihi..

    ReplyDelete
  3. ha..ha..boleh kita amalkan...ha..ha..kelakar.

    ReplyDelete
  4. hahahaha... betoi gak jawapan dia tu ;p

    ReplyDelete
  5. hahaha..hangin je cashier tu kne troll.sabor je la

    ReplyDelete
  6. hahahahaha loyar buruk

    ReplyDelete
  7. sllu buat kt kepsi.....kt mcd jrg..cepat sentiasa penuh,so nak trollkn pekerja mcd pun xsggp.hahaha

    ReplyDelete
  8. kahkahkah.. gerenti kena jelingan maut nanti. serius tergelak aida baca. haha..

    ReplyDelete
  9. hahhahha... betoi dah tu.. hihii

    ReplyDelete
  10. memang habis malulah kalau buat mcm ni/ hehehehe

    ReplyDelete
  11. hehhee..mmg nk kene sape wat prgai mcm tu hahaa...

    ReplyDelete
  12. hahah..sure mmg hilang stress mcm ni

    ReplyDelete
  13. puahahaha..kalau rasa nak kena lempang buatlah camtu kan..

    ReplyDelete
  14. ngee~~ sila jangan buat ok! mampus tak layan nanti..haha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!