Sedapnya Bubur Durian ..Nyum nyum

by - 9:00:00 AM


Ayah bawa balik durian. dia buka jijah terus ngap!
ada la dalam 5 ulas sempat rembat
takut nak makan banyak. nanti pitam pulak. muahaha :p


tapi bukan sampai situ je
mak masak bubur durian. makan dengan pulut peh marveles!
sedap tak terperi ok. 




makan bubur durian+pulut sikit je pun dah kenyang.

Alhamdulilah :)



You May Also Like

34 insan comel komen

  1. sis semalam makan 3 biji durian sekali hadap..tapi bila buat bubur mmg x makan..tak tau knapa...

    ReplyDelete
  2. wah3x...durian jugak dah..hahaha..ayut tak pernah mkn ni.sbb durian pon dh xtrasa nk mkn sgt kot..meh post ckit kat ayut jijah..nk merasa plak tetibe tgk gmbr tu mcm sdap..huhu

    ReplyDelete
  3. wahhh sedap ... ari tu MIl ade buat tp aku tak mkn sbb tgh batuk teruk .. risau plak klu mkn nanti batuk lagi teruk... buat2 tak nampak tp dok teringat ...huhu

    ReplyDelete
  4. wah sedapnya... akak skrg ni rasa mcm hari2 nak mengadap durian je.. kikikii

    ReplyDelete
  5. tak makan durian.. pening dgn bau durian.. huhu

    ReplyDelete
  6. nasib baik puase hari ni hihi

    ReplyDelete
  7. wow! terliur habis tgk, grrr...sabar je la jijah oh jijah! ade lagi ke?
    hehehe....

    ReplyDelete
  8. mak mas baru masak bubur gunting durian semalam.. sesap sedap :)

    ReplyDelete
  9. @Cikpuan rara akak jangan terliur! akak pose.. ehhe

    ReplyDelete
  10. @ayutmemang sedap pon.. xsampai kat ayut dah habis.. haha

    ReplyDelete
  11. @eimakesian.. dah sihat ni akak makan la..hee

    ReplyDelete
  12. @IntaNBerliaN makan durian gitu je sedap! tapi kalau dgn bubur muak sikit..

    ReplyDelete
  13. @ecadwinkyasha haha p cari cepat! kang mengidam pulak.. eh..tetibe!

    ReplyDelete
  14. @cik najihah buka pose leh cari n makan..ngee~

    ReplyDelete
  15. @eMMeada lagi.. tapi sekali jijah makan terus habis.. xsempat nak bagi akak.. muahaha :p

    ReplyDelete
  16. @fiQRa memang sedap asalkan namanya durian!

    ReplyDelete
  17. sedapnye.. nak sikit boleh? :P

    ReplyDelete
  18. @Aida Omar ala lambat! dah habis di makan pon.. haha

    ReplyDelete
  19. linda tak makan durian...huuu. x suke betul dengan durian, tp raja pulak hantu durian

    ReplyDelete
  20. durian baru makan..bubur durian tu dh lama x makan..lebih prfer makan yg br dikopek..sedappnyerrr

    ReplyDelete
  21. @LiNda wah raja geng kitorang! haha

    ReplyDelete
  22. @Nens Collection yup..baru kopek tu fresh lagi..hehe

    ReplyDelete
  23. penggemar durian pasti suka..Fiza tak makan durian.tapi bubur ni leh la nak rasa sikit sikit..hehe

    ReplyDelete
  24. lamanya dni tak makan duyan. sobss.. terliur...



    btw.. jijah pemenang GA clinelle tu.. emailkan dni/ pm kat fb nama alamat n no fon taw... besok entry pengumuman pemenang jam 10 dni dah wat autopost hehe..tahniah!

    ReplyDelete
  25. khamis ritu baru je mkn jiejah hehee :)

    ReplyDelete
  26. Nampak sedap bubur durian... Dah lama tak makan ;)

    ReplyDelete
  27. @Ardini Humaira wah2.. macam xcaya je leh menang! tq so much sis.. jijah pm kat fb yer..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!