Tuesday, June 5, 2012

Kain PolkaDot




kain ni sepupu suami jijah bagi masa baru baru kahwin dulu.
rezeki pengantin baru masa tu. hehe
first time dapat kain polkadot memang excited giler :)
pink+purple gitu. memang favourite. i tell u~~

memandangkan tak lama lagi nak menyambut ramadhan dan raya puasa
jijah nak hantar tailor dah.
kain polkadot ni jijah cadang nak buat baju pesak gantung.
pheww mesti cantik kan kan.. ngeee~~
dah siap jadi baju nanti boleh pakai untuk raya... phewww seronok!
kita tunggu hasilnya nanti..


tahun ni first time raya berdua sebagai suami isteri. tahun depan raya bertiga pula.. eh eh :p
tak sabar nak buat persiapan raya sebagai isteri. ngehngehngeh..
tapi.. adakah suami jijah akan balik raya?
atau adakah jijah akan dapat cuti raya?
oooo stress rasa! huhuhuhu :(


dua tahun tak menjahit! jijah dah lupa asas jahit baju kurung. ruginyaaaa :(

32 comments:

  1. aqk chumel , pakai baju ape pon nampak chomel . :)

    ReplyDelete
  2. huhu moga akak dpt la braya dgn suami utk prtma kli sbagi suami istri ni kan..:) amin...

    ReplyDelete
  3. Jijah..next year beraya bertiga?wah Amin.......semoga jijah dan husband bahagia sampai syurga jijah....

    ReplyDelete
  4. comel la kain polkadot tu. Wane pun cantik. Wahhh..bestnye jijah first time raye as husband n wife. Semoga korang berdua dapt cuti dan dapat beraya bersama...:)

    ReplyDelete
  5. same2.. sy pun raya tahun ni kain polkadot jugak.. hehe..

    akak, baju pesak gantung tu cmne ye? huhu

    ReplyDelete
  6. AKAK PON SAMA JIJAH..DH LAMA X MENJAHIT...SEJAK ADE ANAK NI..SUME XDAN..HUHU..

    INSYAALLAH RAYA NNT SUAMI JIJAH BALIK DAN JIJAH DPT CUTI..AMINNN...;)

    ReplyDelete
  7. @hudahassan ^^ takde maknanya yang.. akak kurus je ha..

    ReplyDelete
  8. @dilla nadila hahaha plan anak tahun depan.. tahun ni tak dan.. hehe

    ReplyDelete
  9. @nuyui a.k.a miss YUI hehe macam baju yui yg polkadot tu..heeeeee

    ReplyDelete
  10. @LiNda InsyaAllah moga2 dapat cuti n raya bersama dengan suami :)

    ReplyDelete
  11. @pena rozie tq sis :) jadi baju nanti lagi cantik kot.

    ReplyDelete
  12. @aisya baju pesak gantung tu baju kurung pahang la yang..

    ReplyDelete
  13. @Nens Collection Amin... InsyaAllah. moga jijah n suami dapat cuti dan raya bersama :)

    ReplyDelete
  14. Cantik kain baju raya polkadot ni :D Semoga Akak Jijah dapat beraya dengan suami tersayang :D hee

    ReplyDelete
  15. main eh2 plak jijah ni...seronok ye dy nak bt bju sudah :) nak tgk hasil ye nnt!mesti cun...
    jgn stress2 tau..tak baik utk baby..eh..plak dh.hahaha :p

    ReplyDelete
  16. @ayuteh eh pulak dah! belom ada lagi la yang... tunggu abg balik dulu..ngehngehngeh

    ReplyDelete
  17. adeii...trend polka dot pula..eca bosan tgk..apa tak,kain polka dot je ada brapa mama jahit tuk praktikal.hehehe...

    ReplyDelete
  18. kalo pndai jahit baju sndiri lg best jijah...boleh wt ikut selera sendiri...cpt2 hantar tempah kain tu nnti tailor dh xamik lg xdpt nak pakai baju polka dot time raya nanti...hoho...dh dkt nak puasa ek

    ReplyDelete
  19. wahhh polkadott i loike jiejah heheee ^_^

    ReplyDelete
  20. mmg cantiklah kain ni jijah.. :-)

    ReplyDelete
  21. @ecadwinkyasha hehe untung la eca! mama jahitkan..

    ReplyDelete
  22. @OdahOne OdahOneBizz yey! dah tempah... nasib tailor nak lagi kak..huhuhu

    ReplyDelete
  23. @shida'R haha saja testing polkadot pulak.. harap2 kena gan jijah..ngee~

    ReplyDelete
  24. @IntaNBerliaN hehe cantik kan.. kalau dah jadi mesti lagi cantik :)

    ReplyDelete
  25. pattern baju skang ni kan..ala ala retro.cantik tau sebab ade pink!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!