Irma Hasmie Nikah 29 Jun Ini

by - 8:30:00 AM


Tahniah buat Irma Hasmie yang cantik!





Irma Hasmie bakal menjadi isteri Redza pada 29.6.12 ini bertempat di Dewan Persidangan Putrajaya jam 3petang dan Majlis Resepsi berlangsung di MAEPS Serdang pada hari yang sama jam 8.00malam.

kad pun sudah mula di edarkan.. Pada hari pernikahan nanti, Irma akan mengenakan busana daripada pereka fesyen Hatta Dolmat dan majlis persandingan pula dia akan menyarungkan ilham rekaan Ezuwan Ismail.



Tak sabar nak tengok Irma yang gorjes ni.

Semoga majlis nanti berjalan dengan lancar dan rumahtangga mereka bahagia hingga akhir hayat :)





You May Also Like

16 insan comel komen

  1. kyra pun suka irma ni lg2 sjk dia brtdung..cntikkn..:)

    ReplyDelete
  2. wah, dia nak kawen dah.. Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  3. Dah nak kawen dah?mesti cantik nanti kan?

    ReplyDelete
  4. suke tgk irma skrg..senyum dia tu mcm best je tgk.hihihi.tak sabar gak nk tgk majlis Irma nnt...semga berbahagia Irma dgn bakal suami smpi akhir hayat.Harap majlis berjalan dengan lancar nnt yer :)

    ReplyDelete
  5. hope berkekalan hinga ke anak cucu :)

    ReplyDelete
  6. mcm pernah dengar ja nama redza nie.huhu

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada Irma Hasmie dan pasangannya :D

    ReplyDelete
  8. sama cantik sama padan :)

    ReplyDelete
  9. suka kad jemputan irma.. nampak comelll.. hehe

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah..akhirnya akan terbina sebuah masjid lagi.sure irma nampak berseri seri.

    ReplyDelete
  11. sebelah laki sdara shida kn *gurau jaa, hikk...

    ReplyDelete
  12. eh, tarikh dia kawen same ngn irine nadia lah..29.6.12 kan?

    ReplyDelete
  13. @♥fatenn meera♥ tah.. tak tau pon tarikh kawen irine...huhuhu

    ReplyDelete
  14. muka mereka seiras..insyaallah, moga jodoh mereka berkekalan..:)

    ReplyDelete
  15. wahhh tahniah kak irma.. hehe cantik dan hensem.. mmg kena la :))

    ReplyDelete
  16. yup..memang kena! doakan jodoh mereka berkekalan :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!