Irma Hasmie Nikah 29 Jun Ini

8:30:00 AM 16 Comments A+ a-


Tahniah buat Irma Hasmie yang cantik!





Irma Hasmie bakal menjadi isteri Redza pada 29.6.12 ini bertempat di Dewan Persidangan Putrajaya jam 3petang dan Majlis Resepsi berlangsung di MAEPS Serdang pada hari yang sama jam 8.00malam.

kad pun sudah mula di edarkan.. Pada hari pernikahan nanti, Irma akan mengenakan busana daripada pereka fesyen Hatta Dolmat dan majlis persandingan pula dia akan menyarungkan ilham rekaan Ezuwan Ismail.



Tak sabar nak tengok Irma yang gorjes ni.

Semoga majlis nanti berjalan dengan lancar dan rumahtangga mereka bahagia hingga akhir hayat :)





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
6/16/2012 8:52 AM delete

kyra pun suka irma ni lg2 sjk dia brtdung..cntikkn..:)

Reply
avatar
6/16/2012 9:26 AM delete

wah, dia nak kawen dah.. Alhamdulillah :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
6/16/2012 10:25 AM delete

Dah nak kawen dah?mesti cantik nanti kan?

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
6/16/2012 10:26 AM delete

suke tgk irma skrg..senyum dia tu mcm best je tgk.hihihi.tak sabar gak nk tgk majlis Irma nnt...semga berbahagia Irma dgn bakal suami smpi akhir hayat.Harap majlis berjalan dengan lancar nnt yer :)

Reply
avatar
6/16/2012 11:08 AM delete

hope berkekalan hinga ke anak cucu :)

Reply
avatar
Onitsuka_hana
AUTHOR
6/16/2012 11:09 AM delete

mcm pernah dengar ja nama redza nie.huhu

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
6/16/2012 11:17 AM delete

Tahniah kepada Irma Hasmie dan pasangannya :D

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
6/16/2012 2:11 PM delete

sama cantik sama padan :)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
6/16/2012 3:03 PM delete

suka kad jemputan irma.. nampak comelll.. hehe

Reply
avatar
6/16/2012 5:32 PM delete

alhamdulillah..akhirnya akan terbina sebuah masjid lagi.sure irma nampak berseri seri.

Reply
avatar
6/17/2012 1:59 AM delete

sebelah laki sdara shida kn *gurau jaa, hikk...

Reply
avatar
6/17/2012 3:04 AM delete

eh, tarikh dia kawen same ngn irine nadia lah..29.6.12 kan?

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/17/2012 7:48 AM delete

@♥fatenn meera♥ tah.. tak tau pon tarikh kawen irine...huhuhu

Reply
avatar
6/17/2012 9:33 AM delete

muka mereka seiras..insyaallah, moga jodoh mereka berkekalan..:)

Reply
avatar
fiQRa
AUTHOR
6/18/2012 1:21 PM delete

wahhh tahniah kak irma.. hehe cantik dan hensem.. mmg kena la :))

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
6/18/2012 1:51 PM delete

yup..memang kena! doakan jodoh mereka berkekalan :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!