Adakah Itu Pergerakan Baby..

8:39:00 PM 27 Comments A+ a-


Minggu ni anak mama dah cukup 19 minggu ada dalam rahim dan perut mama...
minggu depan genap 5 bulan...
lagi 4 bulan anak mama nak keluar kan.. InsyaAllah jika di izinkan Allah...

Dalam minggu ni juga..
mama dah dapat rasa pergerakan anak mama
seolah-olah rasa rama-rama berterbangan dalam perut... geli mak nokk..hehe
mama yakin dah dapat rasa degupan jantung baby.. Alhamdulilah..
mama gembira sangat...sebab mama tahu anak mama tengah aktif masa tu..
walaupon hanyer pergerakan kecil dan sedikit..




Nanti masuk 5 bulan mama ada scan dengan doktor..
tak sabar mama nak tengok rupa dan keadaan anak mama dalam perut mama ni...
hari-hari mama usap perut sambil berdoa agar anak mama ni sihat dan sempurna..

Mama berusaha jaga baby lepas ni.. baby je la peneman mama kala ini bila papa belayar..
biar ibu cengeng janji baby harus kuat yer.. mama akan beri sepenuh perhatian pada baby..

Tak sabar nak rasa baby tendang dan tumbuk perut mama..
nanti bila papa balik, mama nak papa pun rasa.. mesti papa terkejut kan..
sambil berkata "dah besar dah anak papa".. so sweet :) huhuhu

Semoga anak mama terus sihat sempurna hingga saat kite 'berjumpe' nanti yer sayang...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

27 insan comel komen

Write insan comel komen
Nurul Husna
AUTHOR
4/10/2013 3:03 PM delete

sweetnya...semoga anak kita trus membesar dgn sihat ye jijah.. :)

Reply
avatar
cci
AUTHOR
4/10/2013 3:26 PM delete

rindu ngan saat itu.. ehehe

Reply
avatar
SarahSyafiq
AUTHOR
4/10/2013 3:33 PM delete

sarah pun around minggu 19 dapat rs gerakan yang pertama.sekarang makin aktif.geli2 aje rs.tp kalau baby senyap rindu plak.

Reply
avatar
Dawia ♥
AUTHOR
4/10/2013 3:56 PM delete

Bahagia nya rasa...
kak jijah syg, tak sabar pulak nak rasa apa yang akak rasa skrg nie..

:)

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
4/10/2013 4:15 PM delete

wah.. dah rasa eh.. bestnya

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 4:21 PM delete

@Nurul Husna insyaAllah aminn husna :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 4:21 PM delete

@cci boleh beranak lagi kak..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 4:22 PM delete

@SarahSyafiq hehe jijah tak sabar nak tunggu baby tendang2..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 4:22 PM delete

@Dawia ♥ haa kawen cepat2 yer syg :)

Reply
avatar
4/10/2013 7:44 PM delete

wahhhh. sukanya baca :)) semoga semuanya sihat, akak. kim salam at dy eh. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 8:31 PM delete

@e d r i n a . 피나 hehe akak dah sampaikan salam dah..xde respon pon..hahaha :P

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
4/10/2013 9:17 PM delete

wahhh, bestnyaaaa. ^^

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
4/10/2013 10:57 PM delete

aah yela tu jijah. pernah gak dgr kakak2 kat ofis cakap camtu. cm rama2 terbang. hehehe.. agaknya baby tgh buat ape eh. :)

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
4/11/2013 12:01 AM delete

bestnye dear..semoga linda pun nnti ade rezeki utk merasa mcm jijah,tp kene kawin dlu la..hehe. jage dri ye jijah :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 8:11 AM delete

@Chic Na hehe jijah pon xpasti dia buat apa dalam perut ni..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 8:11 AM delete

@LiNda insyaAllah linda.. mane tahu bunting pelamin kan :)

Reply
avatar
Z ie
AUTHOR
4/11/2013 8:22 AM delete

Alhamdulillah kalau scan boleh nampak dah kaki tangan dia.. sangat teruja waktu ni...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 8:25 AM delete

@Z ie itu la kak..xsabar nak scan..hee

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/11/2013 8:35 AM delete

amin! sweet je.. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 9:25 AM delete

@aisya hehe syukur aisya :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/16/2013 10:11 AM delete

iskkk akak yg baca entry ni, rs seronok plak.. terbayang2 ms prgnant dulu.. hihi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/16/2013 5:58 PM delete

@IntaNBerliaN saat mengandung paling best kan kak.. hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!