Adakah Itu Pergerakan Baby..

by - 8:39:00 PM


Minggu ni anak mama dah cukup 19 minggu ada dalam rahim dan perut mama...
minggu depan genap 5 bulan...
lagi 4 bulan anak mama nak keluar kan.. InsyaAllah jika di izinkan Allah...

Dalam minggu ni juga..
mama dah dapat rasa pergerakan anak mama
seolah-olah rasa rama-rama berterbangan dalam perut... geli mak nokk..hehe
mama yakin dah dapat rasa degupan jantung baby.. Alhamdulilah..
mama gembira sangat...sebab mama tahu anak mama tengah aktif masa tu..
walaupon hanyer pergerakan kecil dan sedikit..




Nanti masuk 5 bulan mama ada scan dengan doktor..
tak sabar mama nak tengok rupa dan keadaan anak mama dalam perut mama ni...
hari-hari mama usap perut sambil berdoa agar anak mama ni sihat dan sempurna..

Mama berusaha jaga baby lepas ni.. baby je la peneman mama kala ini bila papa belayar..
biar ibu cengeng janji baby harus kuat yer.. mama akan beri sepenuh perhatian pada baby..

Tak sabar nak rasa baby tendang dan tumbuk perut mama..
nanti bila papa balik, mama nak papa pun rasa.. mesti papa terkejut kan..
sambil berkata "dah besar dah anak papa".. so sweet :) huhuhu

Semoga anak mama terus sihat sempurna hingga saat kite 'berjumpe' nanti yer sayang...



You May Also Like

27 insan comel komen

  1. sweetnya...semoga anak kita trus membesar dgn sihat ye jijah.. :)

    ReplyDelete
  2. rindu ngan saat itu.. ehehe

    ReplyDelete
  3. sarah pun around minggu 19 dapat rs gerakan yang pertama.sekarang makin aktif.geli2 aje rs.tp kalau baby senyap rindu plak.

    ReplyDelete
  4. Bahagia nya rasa...
    kak jijah syg, tak sabar pulak nak rasa apa yang akak rasa skrg nie..

    :)

    ReplyDelete
  5. @cci boleh beranak lagi kak..hee

    ReplyDelete
  6. @SarahSyafiq hehe jijah tak sabar nak tunggu baby tendang2..

    ReplyDelete
  7. wahhhh. sukanya baca :)) semoga semuanya sihat, akak. kim salam at dy eh. hehe

    ReplyDelete
  8. @e d r i n a . 피나 hehe akak dah sampaikan salam dah..xde respon pon..hahaha :P

    ReplyDelete
  9. aah yela tu jijah. pernah gak dgr kakak2 kat ofis cakap camtu. cm rama2 terbang. hehehe.. agaknya baby tgh buat ape eh. :)

    ReplyDelete
  10. bestnye dear..semoga linda pun nnti ade rezeki utk merasa mcm jijah,tp kene kawin dlu la..hehe. jage dri ye jijah :)

    ReplyDelete
  11. @Chic Na hehe jijah pon xpasti dia buat apa dalam perut ni..hee

    ReplyDelete
  12. @LiNda insyaAllah linda.. mane tahu bunting pelamin kan :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah kalau scan boleh nampak dah kaki tangan dia.. sangat teruja waktu ni...

    ReplyDelete
  14. @Z ie itu la kak..xsabar nak scan..hee

    ReplyDelete
  15. iskkk akak yg baca entry ni, rs seronok plak.. terbayang2 ms prgnant dulu.. hihi

    ReplyDelete
  16. @IntaNBerliaN saat mengandung paling best kan kak.. hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!