Monday, April 8, 2013

Kuih Tok Yo


Siapa pernah makan kuih tokyo ni??
Sekarang ni jijah teringin sangat nak makan tau!




dulu kuih tokyo ni selalu nya jijah beli kat pasar malam kat kampung jijah..
6 keping RM1.. 
macam-macam inti ada kelapa, kaya, kacang
tapi paling suka inti kelapa....sedapp wooo~~

ahhh bila nak balik semenanjung ni nak makan kuih tokyo ni!!
kat sabah ada jual tak?? huhuhuhu






32 comments:

  1. 1st time dengar nama kuih ni,kak ;) hee. Mesti sedappppppp!

    ReplyDelete
  2. huhu. mcm apam balik tebal je. teringin jugak nak rasa.first time dengar :P

    ReplyDelete
  3. haah pnh mkn. beli kt pasar malam la jugak dalam dia ada inti kacang kelapa kan boleh pilih sedapnya. sian u mengidam ye. tryla carik kt sabah

    ReplyDelete
  4. kuih tokyo ni mcm kuih apam lenggang ke kak? mcm sedap je tgk kat gmbr ni..

    ReplyDelete
  5. @sha (chirp chirp) apam balik kecik kot.. sebab dia kecik jer..

    ReplyDelete
  6. @cha nak cari pasar malam pon xjumpa kat sini yunk..huhu

    ReplyDelete
  7. @fatin apam lengang tu macamner pulak?? hehe dia macam apam balik kot tapi ni kecik jer..

    ReplyDelete
  8. kalau isi kaya mesti sedap kan

    ReplyDelete
  9. tetibe saya pun terliur gak tengok kuih ni....

    ReplyDelete
  10. tak pernah pulak jumpa kuih ni kak jijah.. mcm sedap je.. huhu

    ReplyDelete
  11. mcm apam balik mini je jijah tp tebal. tak pernah makan lagi.

    ReplyDelete
  12. Macam apam balik jer ghupe kuih tu..

    ReplyDelete
  13. oh kuih ni byk jual kat kmpg husna...tp husna kurang minat...hehehe... jijah kena cari gak tu..cian baby teringin

    ReplyDelete
  14. kat psr mln sni pggl lain..huuh..

    5 bj rm 1..

    ReplyDelete
  15. @aisya tak pernah jumpa ker.. ya Allah sedap ni..

    ReplyDelete
  16. @Chic Na lebih kurang la tapi ni kecik je.. sumbat terus dlm mulut..

    ReplyDelete
  17. @Isabel Diaz mgkin sebab tepungnya tu nampak apam balik kot..hee

    ReplyDelete
  18. @Nurul Husna susah nak jumpa kat sini husna..huhuhu

    ReplyDelete
  19. @nuyui a.k.a miss YUI panggil apa yui? mane tahu ada nama lain yg org lain kenal.

    ReplyDelete
  20. nanti nak tanya hubby akak lah kat sp ada jual tak.. tingin jugak ni.. hihi

    ReplyDelete
  21. @IntaNBerliaN sedap kak ni.. try tanya la..kot ada nama lain ker..

    ReplyDelete
  22. first tahu ni..macam sedap..murah tuh 6 rm1..

    ReplyDelete
  23. sni xd r. xp, nt kn jijh nk blik dah. ble mkn puas2

    ReplyDelete
  24. @MaYa MustWany ya memang sedap.. murah sebab kecik jer sekali sumbat..

    ReplyDelete
  25. @cik chinta insyaAllah harap2 dapat balik kampung nak makan puas2..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!