Kuih Tok Yo

9:06:00 PM 32 Comments A+ a-


Siapa pernah makan kuih tokyo ni??
Sekarang ni jijah teringin sangat nak makan tau!




dulu kuih tokyo ni selalu nya jijah beli kat pasar malam kat kampung jijah..
6 keping RM1.. 
macam-macam inti ada kelapa, kaya, kacang
tapi paling suka inti kelapa....sedapp wooo~~

ahhh bila nak balik semenanjung ni nak makan kuih tokyo ni!!
kat sabah ada jual tak?? huhuhuhu






All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

32 insan comel komen

Write insan comel komen
Sally Yatiey
AUTHOR
4/08/2013 9:36 PM delete

1st time dengar nama kuih ni,kak ;) hee. Mesti sedappppppp!

Reply
avatar
4/08/2013 9:39 PM delete

huhu. mcm apam balik tebal je. teringin jugak nak rasa.first time dengar :P

Reply
avatar
cha
AUTHOR
4/08/2013 9:43 PM delete

haah pnh mkn. beli kt pasar malam la jugak dalam dia ada inti kacang kelapa kan boleh pilih sedapnya. sian u mengidam ye. tryla carik kt sabah

Reply
avatar
fatin
AUTHOR
4/08/2013 10:05 PM delete

kuih tokyo ni mcm kuih apam lenggang ke kak? mcm sedap je tgk kat gmbr ni..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/08/2013 10:42 PM delete

@Sally Yatiey sedap sgt sally! eee nak makan!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/08/2013 10:43 PM delete

@sha (chirp chirp) apam balik kecik kot.. sebab dia kecik jer..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/08/2013 10:43 PM delete

@cha nak cari pasar malam pon xjumpa kat sini yunk..huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/08/2013 10:44 PM delete

@fatin apam lengang tu macamner pulak?? hehe dia macam apam balik kot tapi ni kecik jer..

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
4/08/2013 10:46 PM delete

kalau isi kaya mesti sedap kan

Reply
avatar
4/08/2013 10:46 PM delete

tetibe saya pun terliur gak tengok kuih ni....

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/08/2013 11:31 PM delete

cer tanya mv atau eca..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/08/2013 11:54 PM delete

tak pernah pulak jumpa kuih ni kak jijah.. mcm sedap je.. huhu

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
4/09/2013 12:35 AM delete

mcm apam balik mini je jijah tp tebal. tak pernah makan lagi.

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
4/09/2013 3:57 AM delete

Macam apam balik jer ghupe kuih tu..

Reply
avatar
Nurul Husna
AUTHOR
4/09/2013 8:27 AM delete

oh kuih ni byk jual kat kmpg husna...tp husna kurang minat...hehehe... jijah kena cari gak tu..cian baby teringin

Reply
avatar
4/09/2013 9:28 AM delete

kat psr mln sni pggl lain..huuh..

5 bj rm 1..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:02 AM delete

@najihahfara sedap jugak tu.. suka!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:02 AM delete

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ sedap kak.. makan 6biji xcukup tau..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:03 AM delete

@aisya tak pernah jumpa ker.. ya Allah sedap ni..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:04 AM delete

@Chic Na lebih kurang la tapi ni kecik je.. sumbat terus dlm mulut..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:05 AM delete

@Isabel Diaz mgkin sebab tepungnya tu nampak apam balik kot..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:05 AM delete

@Nurul Husna susah nak jumpa kat sini husna..huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 10:06 AM delete

@nuyui a.k.a miss YUI panggil apa yui? mane tahu ada nama lain yg org lain kenal.

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/09/2013 10:58 AM delete

nanti nak tanya hubby akak lah kat sp ada jual tak.. tingin jugak ni.. hihi

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 11:46 AM delete

@IntaNBerliaN sedap kak ni.. try tanya la..kot ada nama lain ker..

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
4/09/2013 3:01 PM delete

baru dengar ni..sedao kah??

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
4/09/2013 3:04 PM delete

first tahu ni..macam sedap..murah tuh 6 rm1..

Reply
avatar
cik chinta
AUTHOR
4/09/2013 9:46 PM delete

sni xd r. xp, nt kn jijh nk blik dah. ble mkn puas2

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 9:59 PM delete

@MaYa MustWany ya memang sedap.. murah sebab kecik jer sekali sumbat..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/09/2013 9:59 PM delete

@cik chinta insyaAllah harap2 dapat balik kampung nak makan puas2..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!