Jom Bertindak Kit Tindakan

by - 1:00:00 PM


Buka laman web 1 Malaysia...
berkenan dengan Kit Tindakan ni..



dalam kit ni ada buku panduan mengundi, pen, pin kolar,pelekat dan pelekat kereta.




benda free wei... mohon jelah... satu keluarga jijah buatkan...hahaha bukan bermaksud sokong mane-mane pon kan...

orang memberi kita merasa... tak gitu?? hehehe



nak juga kit tindakan ni??
klik bawah ni





You May Also Like

15 insan comel komen

  1. ade gak buka aritu terus lupa.. nak gak lah.. ahahah

    ReplyDelete
  2. bnda free.amik je..tak slh..hihih

    ReplyDelete
  3. bestnye mende free, i loike

    ReplyDelete
  4. Akak xpnh bukak pun.huhuhu

    ReplyDelete
  5. Wasalam Jijah.. eh aida baru nak up entry pasal kit tindakan nie, sebab aida pun mohon. haha.. Tahu tak pe benda free kita ambil lah kan. sokong tak sokong tu hak kita. hehe. :)

    ReplyDelete
  6. @Diari Si Froggie kan.. tu hak kita.. undi adalah rahsia..hee

    ReplyDelete
  7. kalo dah bagi free, confirm2 amek.

    ReplyDelete
  8. takleh nak mengundi lagi tahun ni.. hehe.. tak settle2 lagi proses pendaftaran tu.. berbulan2 dah.. huhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!