Selamat Hari TLDM ke-79

by - 10:04:00 AM




Selamat Hari TLDM ke 79 bagi warga tentera laut seluruh Malaysia..

Tak lupa ucapan buat suami tercinta :)
Semoga dapat terus berkhidmat sebagai anggota tentera yang penuh semangat kental dan jiwa..

sesiapa yang berdekatan dengan pangkalan tentera laut boleh lah ke sana..
ada aktiviti sempena navy day ini...





You May Also Like

15 insan comel komen

  1. selamat hari TLDM yg ke 79. tak sangka dah 79 tahun? :)

    ReplyDelete
  2. selamat ari tentera laut juga buat mereka.
    sepupu n anak buah navy :)
    sorang lumut, sorang langkawi

    ReplyDelete
  3. jijah otw balik sabah kan? suami jijah akan attend sambutan ni ke atau teruskan perlayaran?

    ReplyDelete
  4. Wasalam Jijah.. Wah dah yang ke 79 kan? lamanya.. mereka yang banyak berjasa pada Malaysia. Selamat Menyambut Hari TLDM buat semua warga TLDM semoga mereka sentiasa bersemangat dalam menjaga keamanan Malaysia.. hensem encik shafiq kita nie. hehe.. Kalau dekat dengan TLDM mahu gak pergi tapi jauh lah pulak.

    ReplyDelete
  5. selamat hari navy untuk husben jiejah :)

    ReplyDelete
  6. @dhiera dia teruskan pelayaran jugak dhiera..xdenya dia sambut.hee

    ReplyDelete
  7. slmt hari tldm utk seluruh warga tldm =)

    ReplyDelete
  8. ada hari terbuka tak navy nanti?ble ngurat.hahaha :P

    ReplyDelete
  9. selamat hari TLDM yg ke 79.. =)

    kak jijah, tu gmbr masa bila? Hubby kak jijah nampak lain.. hehe

    ReplyDelete
  10. @Eca Dwinky Asha ada la eca sabtu ahad lepas kat sepanggar tu..

    ReplyDelete
  11. @aisya ni gambar sebelum dia exciden syg.. sekarang mmg muka lain la..hahaha

    ReplyDelete
  12. selamat ulangtahun tentera laut ! abg ipar Ros pun navy di lumut... Ros dikelilingi oleh tentera. hihi. Suami army...

    ReplyDelete
  13. @ros_reeza proud to be wife army kan yunk :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!