Selamat Hari TLDM ke-79

10:04:00 AM 15 Comments A+ a-




Selamat Hari TLDM ke 79 bagi warga tentera laut seluruh Malaysia..

Tak lupa ucapan buat suami tercinta :)
Semoga dapat terus berkhidmat sebagai anggota tentera yang penuh semangat kental dan jiwa..

sesiapa yang berdekatan dengan pangkalan tentera laut boleh lah ke sana..
ada aktiviti sempena navy day ini...





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

15 insan comel komen

Write insan comel komen
Qashmere
AUTHOR
4/27/2013 11:14 AM delete

Selamat Ulangtahun!

Reply
avatar
4/27/2013 3:19 PM delete

Selamat Hari TLDM ke 79 :)

Reply
avatar
marniey zul
AUTHOR
4/27/2013 5:46 PM delete

selamat hari TLDM yg ke 79. tak sangka dah 79 tahun? :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/27/2013 8:44 PM delete

selamat ari tentera laut juga buat mereka.
sepupu n anak buah navy :)
sorang lumut, sorang langkawi

Reply
avatar
dhiera
AUTHOR
4/28/2013 11:26 AM delete

jijah otw balik sabah kan? suami jijah akan attend sambutan ni ke atau teruskan perlayaran?

Reply
avatar
4/28/2013 1:38 PM delete

Wasalam Jijah.. Wah dah yang ke 79 kan? lamanya.. mereka yang banyak berjasa pada Malaysia. Selamat Menyambut Hari TLDM buat semua warga TLDM semoga mereka sentiasa bersemangat dalam menjaga keamanan Malaysia.. hensem encik shafiq kita nie. hehe.. Kalau dekat dengan TLDM mahu gak pergi tapi jauh lah pulak.

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
4/28/2013 5:42 PM delete

selamat hari navy untuk husben jiejah :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/28/2013 7:12 PM delete

@dhiera dia teruskan pelayaran jugak dhiera..xdenya dia sambut.hee

Reply
avatar
4/29/2013 9:11 AM delete

slmt hari tldm utk seluruh warga tldm =)

Reply
avatar
4/29/2013 11:15 AM delete

ada hari terbuka tak navy nanti?ble ngurat.hahaha :P

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/29/2013 1:35 PM delete

selamat hari TLDM yg ke 79.. =)

kak jijah, tu gmbr masa bila? Hubby kak jijah nampak lain.. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/29/2013 2:52 PM delete

@Eca Dwinky Asha ada la eca sabtu ahad lepas kat sepanggar tu..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/29/2013 2:53 PM delete

@aisya ni gambar sebelum dia exciden syg.. sekarang mmg muka lain la..hahaha

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
5/26/2013 4:10 PM delete

selamat ulangtahun tentera laut ! abg ipar Ros pun navy di lumut... Ros dikelilingi oleh tentera. hihi. Suami army...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/27/2013 7:41 PM delete

@ros_reeza proud to be wife army kan yunk :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!