Nak Makan Semua Ni!!

8:00:00 AM 20 Comments A+ a-


InsyaAllah tengahari ni jijah terbang ke semenanjung...
balik sorang-sorang jer korang.. suami jijah hampir dua minggu masih belayar dan tak dapat cuti... hukhukhuk :(
jadi jijah harus berdikari sendiri bersama anak dalam kandungan ni....

Bila balik cuti kat semenanjung nanti...
tak sabar nak makan macam-macam..
susah nak cari makanan semenanjung yang ada kat sini.. ada pon tak sesedap dan sepedas kat sana...
teringinn sangat..huhuhu

Setiap hari sabtu ada pasar malam kat kampung jijah...
makanan yang jijah nak sangat makan ialah....



yong tau fu!
nak sangat makan.. nak-nak kuahnya yang sedapp tu...


char kuey teow kerang pehh marveless!



yang ini memang favourite jijah... nak-nak bulan puasa..  
tapi nak cari juga murtabak ni!!

kebab! 
sebelum datang sabah jijah dah makan dah kebab.. tapi nak makan lagi ni balik ni.. favourite!!

nanti nak suruh mak masak laksa dengan mee kari!
mak masak sedappp..

Laksa Penang


banyak lagi sebenarnya.. tak larat nak google..
tapi yang pastinya bila balik cuti nanti apa yang jijah nampak nak makan jijah akan makan jer.. hahaha :p
kebulur wei.. kebulur...huuuuuuuuu -_-"



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

20 insan comel komen

Write insan comel komen
Chic Na
AUTHOR
4/18/2013 8:14 AM delete

wahhh kena buat list ni jijah. kang ada yg termiss. hehe..

Reply
avatar
Nurul Husna
AUTHOR
4/18/2013 8:25 AM delete

semoga jijah berjaya makan apa yg jijah idamkan...hehehe...

Reply
avatar
cik chinta
AUTHOR
4/18/2013 10:02 AM delete

nyumeh. mmg mknn sni x sdp. ha8. kenyataan

Reply
avatar
4/18/2013 10:39 AM delete

Kat Sabah takde eh semua tu? Kalau ada pun mesti tak sama kan rasanyaa

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
4/18/2013 11:33 AM delete

wahhh, mengidam dah tu. hehhe. selamat pergi & sampai :)

Reply
avatar
Zura Lee
AUTHOR
4/18/2013 12:46 PM delete

ai pulak yang tumpang terliur !!!!

Reply
avatar
4/18/2013 3:02 PM delete

alalal.ciannya.kat sabah xdpt mkn cmtu.hehehe..

Reply
avatar
Sally Yatiey
AUTHOR
4/18/2013 3:23 PM delete

Semua nampak sedapppp2 ;D hee

Reply
avatar
JaSSNaNi
AUTHOR
4/18/2013 4:41 PM delete

huaaaa.. semua sedap2 belaka..
nak cari semua ni kat pasar malam mmg selalu ada.. kan

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/18/2013 9:47 PM delete

kak jijah ni kan.. sy pun rasa teringin nk mkn semua tu bila tgk gambar kak jijah ni.. haha

Reply
avatar
Bazilah (^0^)
AUTHOR
4/19/2013 2:46 PM delete

amboiiii byknye mknn jijah nk mkn hihi...

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/20/2013 9:44 PM delete

vava.. byk nya.. mai la area ciksu.. yong tau foo sedap juga. kat area keramat pon ada, kg baru pon ada..

brpa lama jijah cuti?

Reply
avatar
jaakechik
AUTHOR
4/21/2013 8:27 AM delete

ermmm...sume makanan nampak best. dan yg paling jaa terliur bila tgk laksa tu....perghhhh..... terliur betul!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/22/2013 3:23 PM delete

@QasehnyaRania jijah cuti 10 hari.. ada baki seminggu lagi..hee

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
4/24/2013 11:25 AM delete

mkn byk2x ea jijah....sesekali blik semenanjung kan :) bedal je ap yg ada..hihihi

Reply
avatar
4/27/2013 3:31 PM delete

harap harap jijah dapat makan semua ni..hajat ibu mengandung haruslah ditunaikan :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/28/2013 7:26 PM delete

@ayutAlhamdulilah semua dah dapat makan kecuali murtabak...hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/28/2013 7:26 PM delete

@Azhafizah Md Nor hehe semua dah dapat makan dear.. nasib yg mudah di cari..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!