Wednesday, April 10, 2013

Wordless Wednesday [50]- Proses Dalam Bilik Mengundi



untuk yang first time mengundi..
bila tarikh mengundi sebenar ni eh??
nak balik semenanjungg!!



12 comments:

  1. abh akak ada gtau sbb dia g miting br ni... tp xpasti betoi or x tarikh tu... tunggu pengumuman la... :)

    ReplyDelete
  2. hehe..akak pon xth la bila tarikh sebenar ni..x sabar nk balik kampong gak neh..hehe

    ReplyDelete
  3. ada kata 27 hb ni ada kata 8hb mei..tak tau mana stu.

    ReplyDelete
  4. kalau dah dicalit kuku warna hitam boleh hilang ke eh? hehehe, dgr bulan 5, tp tak pasti jgk lah. :)

    ReplyDelete
  5. hari ni dierang nak mengundi bilerkan...

    ReplyDelete
  6. Belum layak lagi tapi dah sabar dah nak mengundi.. (^_^)

    ReplyDelete
  7. @MarnieyZ tak tahu pulak boleh hilang ke tak mar..hehe

    ReplyDelete
  8. cikna kali ni yg second punye. 5 mei kan.. boleh book tiket cepat2 dear.

    ReplyDelete
  9. @Chic Na jijah dah balik sabah masa tu..

    ReplyDelete
  10. tak pernah lg mengundi ni.. hehe..

    tp kalau election kampus tu dah 4 tahun dah. hehe

    ReplyDelete
  11. @aisya hee takpe.. lagi 5tahun aisya mengundi yer :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!