Wordless Wednesday [50]- Proses Dalam Bilik Mengundi

8:00:00 AM 12 Comments A+ a-



untuk yang first time mengundi..
bila tarikh mengundi sebenar ni eh??
nak balik semenanjungg!!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
IntaNBerliaN
AUTHOR
4/10/2013 9:13 AM delete

abh akak ada gtau sbb dia g miting br ni... tp xpasti betoi or x tarikh tu... tunggu pengumuman la... :)

Reply
avatar
4/10/2013 9:18 AM delete

hehe..akak pon xth la bila tarikh sebenar ni..x sabar nk balik kampong gak neh..hehe

Reply
avatar
4/10/2013 9:19 AM delete

ada kata 27 hb ni ada kata 8hb mei..tak tau mana stu.

Reply
avatar
MarnieyZ
AUTHOR
4/10/2013 9:26 AM delete

kalau dah dicalit kuku warna hitam boleh hilang ke eh? hehehe, dgr bulan 5, tp tak pasti jgk lah. :)

Reply
avatar
4/10/2013 9:58 AM delete

hari ni dierang nak mengundi bilerkan...

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
4/10/2013 1:51 PM delete

Belum layak lagi tapi dah sabar dah nak mengundi.. (^_^)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 3:36 PM delete

@MarnieyZ tak tahu pulak boleh hilang ke tak mar..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/10/2013 3:37 PM delete

@(Lizz) http://haslizalizz.com/ katanya 5mei yer kak.. betul ke?? huhu

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
4/10/2013 10:48 PM delete

cikna kali ni yg second punye. 5 mei kan.. boleh book tiket cepat2 dear.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 8:04 AM delete

@Chic Na jijah dah balik sabah masa tu..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
4/11/2013 8:37 AM delete

tak pernah lg mengundi ni.. hehe..

tp kalau election kampus tu dah 4 tahun dah. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/11/2013 9:24 AM delete

@aisya hee takpe.. lagi 5tahun aisya mengundi yer :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!