Monday, April 22, 2013

My Baby Bump Hingga 5 Bulan :)


Mesti ramai nak tengok baby bump jijah kan selama 5 bulan ni..
Lately memang jarang ambil gambar.. bukan apa kamera takde... handphone pon cikai jer. hahaha
dapat hadiah giveaway pon banyak tertangguh gara-gara takde kamera..hohoho



masa ni kandungan 4weeks.. 
balik semenanjung Majlis Pertunangan adik jijah :)


11 weeks
Menyaksikan Air Panjut Berirama di Perdana Park Sabah dengan suami :)



14 weeks
One Borneo Sabah dengan suami :)


17weeks
Rumah Terbalik Tamparuli dengan suami tercinta ^___^



amacam?? comel kan jijah 5bulan dengan berat 45kg.. muahaha :p
orang kata perut jijah kecik tapi jijah yang rasa ni begitu padat sekali.. ngeee~~

walau apa-apa pun korang doakan jijah dan baby sihat dan sempurna yer
Amin ya robbal alamin...




42 comments:

  1. dah 5bulan baru nampak..hehehe

    ReplyDelete
  2. leh tahan perot 5 bln jijah tu.. hehe.. jijah ni kecil je orgnye ye, tgk berat baru 49kg yea...

    moga doa2 kite dimakbulkan Allah swt..
    sihat2 hendaknye..

    ReplyDelete
  3. comelnya jijah...perut kita sama besar..hehe

    ReplyDelete
  4. comel perut jijah :)
    ringannya jijah. 45 kg ?
    hehehe

    ReplyDelete
  5. comey ... cam ai je kecik ...

    ReplyDelete
  6. olo comey nye mak buyong jijah ni

    ReplyDelete
  7. @eMMe45kg kak.. mmg kecik je jijah ni kak.

    ReplyDelete
  8. @Nurul Husna hehe sebab kita kan kurus..jadi xnmpk pon perut besar..hee

    ReplyDelete
  9. @miza yusof yer..sila percaya berat jijah 45kg..hee

    ReplyDelete
  10. nt da 8-9 bulan br npk btol jijah. me masa da 8m pon org bru trimester 2. sbb kite badan kcik. hihi

    ReplyDelete
  11. ringan je jijah ni, bdn tak naik masa preggy.. kompom menten kurus je ni lps beranak nanti...

    ReplyDelete
  12. @cik chinta hehe kan.. nnt membesar lagi kan.. risau jijah ramai kata kecik pula..

    ReplyDelete
  13. @Zura Lee harap2 macam tu la kak.. badan jijah susah nak gemuk..hehe

    ReplyDelete
  14. @nuyui a.k.a miss YUI ngeee.. comel ke yui..kurusnya jijah ni tau!

    ReplyDelete
  15. kecik je akak. hehe. semoga baby sihat

    ReplyDelete
  16. alololo...cutenye jijah dgn perut comei tu.linda doakan jijah n baby sihat :)

    ReplyDelete
  17. @najihahfara tq dik.. moga2 baby sihat hendaknya..

    ReplyDelete
  18. @LiNda mudah2an selamat linda.. tq doa linda tu..

    ReplyDelete
  19. Kecik gak badan akak.. Comel jer.. (^_^)

    ReplyDelete
  20. @Isabel Diaz hehe jijah mmg berbadan kecik :)

    ReplyDelete
  21. comel nyaaa perut.. mesti comel mcm mak dia jgk. :3

    ReplyDelete
  22. @MarnieyZ ngeee~~ harap2 comel macam mak dia..hehee

    ReplyDelete
  23. kecik nyeee perut sis. nampak cm x mengandung pun mse awl2 tu.

    ReplyDelete
  24. @вʋввℓɛ ρσρƨ kan... tapi sekarang makin membulat...hikhik

    ReplyDelete
  25. mase minggu 17 tu dah nmpak ckit2 dah.. hehe..

    ReplyDelete
  26. so cuteeeee!!hahahaha...45kg jer...kecik sungguh jijah ni tau,...nnt baby pon halus jer :)

    ReplyDelete
  27. @aisya 17minggu tu buncit jer..hee

    ReplyDelete
  28. @ayut baby halus senang nak keluarkan..hikhik :p

    ReplyDelete
  29. coemy je nengok perut jijah tu.kalau kat sebelah nak je pegang2..hihi

    ReplyDelete
  30. @Azhafizah Md Nor bulan2 seterusnya lagi besar dear..hehe doakan jijah yer..

    ReplyDelete
  31. @QasehnyaRania alaaa sayang.. jijah jauh pulak..huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!