Keychain Bear Dari Blogger Shida

1:00:00 PM 26 Comments A+ a-


Balik semenanjung baru sedar banyak rupanya hadiah dari blogger jijah terima...
semuanya jijah bagi alamat kampung.. hahaha :p
yelaaa jijah takut kasi alamat kat sabah nanti barang tu tak sampai...

jadi baru sekarang dapat up entry..
maaf yer :)




untuk entry ni tq pada shida sebab sudi berikan keychain bear comel ni...
ni mesti hadiah pertama yang shida pos untuk jijah sebelum hadiah bookmark dan voucher KFC yang beralamat di Sabah..




see... jijah gantung kat nset cikai jijah.. comel je rasa... hehehe :)
kali ketiga dalam tahun ni shida berikan jijah hadiah.. terharu sangat tau!
moga shida di murahkan rezeki yang berlipat kali ganda.. Amin Amin..


mari kenali blogger shida




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
4/24/2013 1:06 PM delete

tahniah jijah..ape yg m3h tau..shida adalah seorang blogger yg rajin bg hadiah kan..

Reply
avatar
4/24/2013 1:31 PM delete

alamak! kenape hda nampak bear yg chomel tuh mcm kak jijah ? hehehe

Reply
avatar
cik didiey
AUTHOR
4/24/2013 1:56 PM delete

comelnya keychain!! :)

Reply
avatar
MaMa Rey
AUTHOR
4/24/2013 3:27 PM delete

bestnya dapat hadiah dr rakan2 blogger..

owh jijah org sabah ka..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 4:44 PM delete

@fairus mohamad noor yer kak.. shida memang rajin bagi hadiah tau..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 4:45 PM delete

@Nurulhuda Abu Hassan amboi.. mentang2 jijah dah membesar yer..heee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 4:46 PM delete

@cik didiey kan.. blogger shida kasi..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 4:47 PM delete

@MaMa Rey tak la kak.. jijah org n9..skrg balik kampung kat n9..tp keje kat sabah..duk pon kat sana..

Reply
avatar
4/24/2013 5:31 PM delete

wasalam.. padanlah jijah baru nak up entry, rupanya jijah kasi alamat dekat kampung. hehe.. comelnya keychain untuk hp tu. aida dapat keychain katak dari shida aida gantung dekat purse duit. hehe.

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
4/24/2013 5:34 PM delete

Cutenye.. Nak jugak..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 7:43 PM delete

@Diari Si Froggie yeker.. shida tahu aida suka katak kan..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/24/2013 7:45 PM delete

@Isabel Diaz hehe rezeki dari shida :)

Reply
avatar
marniey zul
AUTHOR
4/24/2013 9:08 PM delete

gwiyomi nyaa. suka tgk :D

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
4/26/2013 4:01 AM delete

dah guna ke voucher tu dear?? sama2 jiejah..tanda psahabtan yg xkn luput :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
4/26/2013 1:47 PM delete

@Shida Radzuan tq dear.. sgt2 jijah hargai..

Reply
avatar
4/27/2013 3:26 PM delete

best dapat hadiah kan.rezeki tu :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!