Keychain Bear Dari Blogger Shida

by - 1:00:00 PM


Balik semenanjung baru sedar banyak rupanya hadiah dari blogger jijah terima...
semuanya jijah bagi alamat kampung.. hahaha :p
yelaaa jijah takut kasi alamat kat sabah nanti barang tu tak sampai...

jadi baru sekarang dapat up entry..
maaf yer :)




untuk entry ni tq pada shida sebab sudi berikan keychain bear comel ni...
ni mesti hadiah pertama yang shida pos untuk jijah sebelum hadiah bookmark dan voucher KFC yang beralamat di Sabah..




see... jijah gantung kat nset cikai jijah.. comel je rasa... hehehe :)
kali ketiga dalam tahun ni shida berikan jijah hadiah.. terharu sangat tau!
moga shida di murahkan rezeki yang berlipat kali ganda.. Amin Amin..


mari kenali blogger shida




You May Also Like

26 insan comel komen

  1. tahniah jijah..ape yg m3h tau..shida adalah seorang blogger yg rajin bg hadiah kan..

    ReplyDelete
  2. alamak! kenape hda nampak bear yg chomel tuh mcm kak jijah ? hehehe

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat hadiah dr rakan2 blogger..

    owh jijah org sabah ka..

    ReplyDelete
  4. @fairus mohamad noor yer kak.. shida memang rajin bagi hadiah tau..

    ReplyDelete
  5. @Nurulhuda Abu Hassan amboi.. mentang2 jijah dah membesar yer..heee

    ReplyDelete
  6. @MaMa Rey tak la kak.. jijah org n9..skrg balik kampung kat n9..tp keje kat sabah..duk pon kat sana..

    ReplyDelete
  7. wasalam.. padanlah jijah baru nak up entry, rupanya jijah kasi alamat dekat kampung. hehe.. comelnya keychain untuk hp tu. aida dapat keychain katak dari shida aida gantung dekat purse duit. hehe.

    ReplyDelete
  8. @Diari Si Froggie yeker.. shida tahu aida suka katak kan..hee

    ReplyDelete
  9. dah guna ke voucher tu dear?? sama2 jiejah..tanda psahabtan yg xkn luput :)

    ReplyDelete
  10. best dapat hadiah kan.rezeki tu :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!