Norman Hakim Sah Bergelar Suami Memey Suhaiza | ♥Cik Azizah♥

Saturday, September 24, 2011

Norman Hakim Sah Bergelar Suami Memey Suhaiza



Norman dah smpi rumah pengantin perempuan.
Norman Hakim sampai di rumah pengantin perempuan




Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.


Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.


Sejumlah 5 dulang hantaran daripada pihak Norman Hakim berupa set persalinan barang kemas (cincin dan rantai), GPS, kek buah-buahan, sirih junjung dan senaskah Al-quran. 


Manakala, pihak Memey Suhaiza membalas 7 dulang hantaran berupa sebuah iPad2, cincin berlian, coklat, buah-buahan, kek lapis Sarawak dan senaskah Al-quran.



SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC


SONY DSC









Kedua-dua mempelai akan mengadakan majlis resepsi pada keesokan harinya pada tempat yang sama.




kredit: oh bulan, AnnasEaskey, Ezuwan Ismail twitter






10 doakan kimi jadi anak soleh :):

Woofer Storm said...

perghhhhhhh cool gila prkhwinan dorg ni..hehee moga bahgia^^

Roti Telur said...

wow..terbaik..tahniah2 ahha..

Azzah said...

cantik arr pelamin dan hantaran..azzah duk area kota tinggi jugak,tak nampak pun rombongan norman..hik!

FarHANa aZwA said...

ish ish...

Afiqa Dayana said...

huhu, moga dorang berbahgia ..

Orkid Melur said...

wah, bergaya sakan dorang uh~

Jasman said...

seronok la normam hakim...dpt yg muda

anisalya said...

tapi kurang berseri kan muka memey...

Dhia BellamiZam said...

nikan x pkai tdung??
stuju3..xde seri la muke dy..

Cik Azizah said...

harap lipstik je merah..tapi serius tak berseri pengantin memey ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011-2013 Reserved to Cik Jijah's Blog's
Design by Azhafizah.Com