Norman Hakim Sah Bergelar Suami Memey Suhaiza



Norman dah smpi rumah pengantin perempuan.
Norman Hakim sampai di rumah pengantin perempuan




Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.


Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.


Sejumlah 5 dulang hantaran daripada pihak Norman Hakim berupa set persalinan barang kemas (cincin dan rantai), GPS, kek buah-buahan, sirih junjung dan senaskah Al-quran. 


Manakala, pihak Memey Suhaiza membalas 7 dulang hantaran berupa sebuah iPad2, cincin berlian, coklat, buah-buahan, kek lapis Sarawak dan senaskah Al-quran.



SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC


SONY DSC









Kedua-dua mempelai akan mengadakan majlis resepsi pada keesokan harinya pada tempat yang sama.




kredit: oh bulan, AnnasEaskey, Ezuwan Ismail twitter





Previous
Next Post »

10 insan comel komen

Write insan comel komen
Woofer Storm
AUTHOR
9/24/2011 6:11 PM delete

perghhhhhhh cool gila prkhwinan dorg ni..hehee moga bahgia^^

Reply
avatar
Roti Telur
AUTHOR
9/24/2011 6:42 PM delete

wow..terbaik..tahniah2 ahha..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
9/24/2011 6:56 PM delete

cantik arr pelamin dan hantaran..azzah duk area kota tinggi jugak,tak nampak pun rombongan norman..hik!

Reply
avatar
Afiqa Dayana
AUTHOR
9/24/2011 7:43 PM delete

huhu, moga dorang berbahgia ..

Reply
avatar
Orkid Melur
AUTHOR
9/24/2011 7:44 PM delete

wah, bergaya sakan dorang uh~

Reply
avatar
Jasman
AUTHOR
9/24/2011 7:58 PM delete

seronok la normam hakim...dpt yg muda

Reply
avatar
anisalya
AUTHOR
9/24/2011 8:10 PM delete

tapi kurang berseri kan muka memey...

Reply
avatar
9/25/2011 12:06 PM delete

nikan x pkai tdung??
stuju3..xde seri la muke dy..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/25/2011 3:03 PM delete

harap lipstik je merah..tapi serius tak berseri pengantin memey ni..huhu

Reply
avatar