Norman Hakim Sah Bergelar Suami Memey Suhaiza

by - 6:00:00 PM



Norman dah smpi rumah pengantin perempuan.
Norman Hakim sampai di rumah pengantin perempuan




Hanya sekali lafaz tepat jam 5.11 pm, Mohammad Norhakim Zakaria atau lebih dikenali sebagai Norman Hakim,35 bergelar suami kepada Suhaiza Suhaimy, atau dikenali sebagai Memey Suhaiza, 23 di kediaman pengantin perempuan, Felda Tenggaroh Selatan 1, Kota Tinggi, Johor, petang tadi.


Norman Hakim dinikahkan oleh imam Mukim Kambau, Zulkipli Tarmizi dengan mas kahwin berjumlah RM22.50 dan hantaran berjumlah RM24000.


Sejumlah 5 dulang hantaran daripada pihak Norman Hakim berupa set persalinan barang kemas (cincin dan rantai), GPS, kek buah-buahan, sirih junjung dan senaskah Al-quran. 


Manakala, pihak Memey Suhaiza membalas 7 dulang hantaran berupa sebuah iPad2, cincin berlian, coklat, buah-buahan, kek lapis Sarawak dan senaskah Al-quran.



SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC


SONY DSC









Kedua-dua mempelai akan mengadakan majlis resepsi pada keesokan harinya pada tempat yang sama.




kredit: oh bulan, AnnasEaskey, Ezuwan Ismail twitter





You May Also Like

10 insan comel komen

  1. perghhhhhhh cool gila prkhwinan dorg ni..hehee moga bahgia^^

    ReplyDelete
  2. wow..terbaik..tahniah2 ahha..

    ReplyDelete
  3. cantik arr pelamin dan hantaran..azzah duk area kota tinggi jugak,tak nampak pun rombongan norman..hik!

    ReplyDelete
  4. huhu, moga dorang berbahgia ..

    ReplyDelete
  5. wah, bergaya sakan dorang uh~

    ReplyDelete
  6. seronok la normam hakim...dpt yg muda

    ReplyDelete
  7. tapi kurang berseri kan muka memey...

    ReplyDelete
  8. nikan x pkai tdung??
    stuju3..xde seri la muke dy..

    ReplyDelete
  9. harap lipstik je merah..tapi serius tak berseri pengantin memey ni..huhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!