Buffered Earning September

1:30:00 PM 18 Comments A+ a-



Assalamualaikum..





setelah menjeleskan diri melihat kawan-kawan dapat BE baru dalam minggu lepas. setiap sorang ada yang dapat 3 BE sekali gus. untungnya. kini jijah mampu tersenyum lebar apabila encik nuffnang sudi juga hadiahkan BE baru pada jijah. jijah tidak lagi rasa terasing daripada kawan-kawan yang lain.


sebulan lebih jugak blog ni takde pendapatan sampingan *ececeh skema giler ayat* apabila BE Maxis Blackberry yang dapat bulan puasa lepas selamat menjadi ME ke-10 yang sempat 2hari je berjoget-joget dalam blog ni. cis! kuda2 betol nuff ni tau. ngehngehngeh 


sejak dari itu pendapatan kempen je yang jijah selalu dapat. -_- sob sob..


Alhamdulilah pada hari ini buka-buka je akaun nuffnang ada BE baru. BE ke 11 dan 12 untuk blog ini. 


Sony E-Mount NEX-C3 dan Maxis iPhone 4 Raya SS dalam genggaman ku.





inilah contoh iklan itu..sudilah kiranya jentik lagi yer..





ni contoh! jangan pulak jentik ini pulak. hehe


Terima kasih di ucapkan kepada kawan-kawan Ahli Kesihatan Boboy dan Gugurl dan para belogpecut yang sudi jentik-jentik iklan kat blog jijah ni. takde sape lagi pon. huhuhu mereka la sahabat mereka lah teman. Terima kasih kalian semua.


Jemputlah datang selalu ke blog ini nescaya akan jijah balas belogpecut ke blog korang. InsyaAllah.


Terima kasih semua ^^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

18 insan comel komen

Write insan comel komen
Izzaty Ishak
AUTHOR
9/24/2011 1:34 PM delete

Waaah untunglahkan ;)

Reply
avatar
Izzatie
AUTHOR
9/24/2011 1:34 PM delete

Hehehehe congrats! ^^

Reply
avatar
noornazuha
AUTHOR
9/24/2011 1:38 PM delete

wajah bangun tido la wajah asli kita kan kan kan.....!..x yah bangga sgt dengan cantik mekap nih..x kemana

Reply
avatar
9/24/2011 1:46 PM delete

Bestnyer!^^ tak penah dapat BE=.=

Reply
avatar
peNulis SeNjA
AUTHOR
9/24/2011 1:48 PM delete

tak pernah dapat be huhuu sedih

Reply
avatar
nick dot anis
AUTHOR
9/24/2011 2:06 PM delete

tahniah dear..keep blogging ya:-)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/24/2011 2:14 PM delete

izzaty ishak:
setelah sekian lama yunk..


izzatie:
maceh laling :D


noornazuha:
natural beauty kan lebih comey...eh tersesat pulak komen ni..hehe xpe2..


zareliqa afiqa:
alololo try hantar surat cinta kat nuffnang yer yunk..


penulis senja:
tipu ps! ps trafik lagi tinggi! tak dpt dr nuffnang mesti dr iklan lain..huhuhu


nick dot anis:
maceh laling...happy blogging to u~~

Reply
avatar
9/24/2011 2:30 PM delete

kak .. x pernah dpat BE..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
9/24/2011 3:55 PM delete

baru dapat status glitteri balik.tu pun sebab pasang untuk blog tutor.moga2 dapatla merasa BE macam jijah

Reply
avatar
9/24/2011 4:30 PM delete

congrats jijah.. hehe.. ^_^

Reply
avatar
simanis
AUTHOR
9/24/2011 4:38 PM delete

tahniah la jijah! akak tak pernah dapat lagi...ajar lah akak sikit macamana nak dapat BE...

Reply
avatar
ArulchelseA
AUTHOR
9/24/2011 5:07 PM delete

tahniah...nnt blanja la makan kat telok kemang tu ye..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/24/2011 5:08 PM delete

halila ibrahim:
alahai..ape lagi kak sila hanta surat cinta kat nuffnang..hehe


fathiah hamim:
ala ni tah bertahan sampai bila pulak. huhuhu


azzah:
insyaAllah akan dapat jugak yunk...


salwaismail:
Alhamdulilah ^^


nisa greennnpanda:
tenQ darling :)


si manis:
akak! sila hantar surat cinta kat nuffnang..tny soalan,update survey!

Reply
avatar
ratu zuleyqha
AUTHOR
9/24/2011 5:28 PM delete

wah !! jelez dpt BE.. saya belum pernah rasa BE walaupun sekali.. huhu

Reply
avatar
teratai
AUTHOR
9/24/2011 10:01 PM delete

hati-hati dgn fraud click sbb yg saya nya nuffnang dah tolak utk cashout sbb katanya ada fraud click! sekarang bgantung kpd cash dr BE je:(...entah betul ke tidak hanya nuffnang je yg tahu!

Tahniah dpt BE baru:)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/25/2011 8:46 AM delete

ratu zuleyqha:
alahai...yayunk..hantar tiket kat nuffnang..baru nuff nmpk blog kamu


teratai:
maceh dear...fraud click kalau kita klik iklan kita sendiri kan yunk..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!