Sunday, September 25, 2011

"Saya Tak Mampu Memenuhi Kehendak Semua" - Memey Suhaiza.




ikuti temubual dari Memey selepas nikah








Saya Tidak Mampu Memenuhi Kehendak Semua

itulah perkataan yang Memey katakan apabila kisah khalwatnya di hebohkan suatu ketika dulu.

ikutilah temubual eksklusif dari ohbulan!


walau bagaimana pon Memey jagalah rumahtangga baik-baik.
jangan biarkan sejarah berulang kembali.




p/s: lipstik merah giler nak naikkan seri pengantin tapi sayang lah tak nampak pon seri pengantin tu..huhuhu




5 comments:

  1. suka ayat yg pasal lipstick tu...haha
    Memang tak akan pernah nampak serinya dah..

    ReplyDelete
  2. betul,tak nampak pun serinya.sebab dia dah biasa makeup tebal kot

    ReplyDelete
  3. saya bkn peminat memey tp cara dia jwb soalan mmg professional...

    apa2kan,doakan yg baik2 je utk siapa2 pun...

    wallahualam...

    ReplyDelete
  4. Sy suke dua2 dulu tp skrg da xde perasaan da.. :)

    ReplyDelete
  5. hehehe dah biasa mekap tebal kot..bibir merah je yg bernyala2....hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!