Friday, September 30, 2011

Pra Perkahwinan Nabil dan Nazira Tema Wonderland



Seperti sedia maklum konsep perkahwinan Nabil Raja Lawak berkonsepkan Tema Wonderland. Petang ni di khabarkan Nabil dan Nazira akan di ijabkabulkan di Masjid Besi Putrajaya.


Sebelum tu mari kita cuci mata dengan prewedding mereka ala-ala wonderland tu. ^_^


nabil

nabil

nabil

nabil

nabil

nabil

nabil
 so sweet kan. Nabil ni dah la pandai melawak. beruntunglah Nazira. hehe



Apa-apa pon kita doakan Nabil berjaya melafazkan akad nikah petang ini..

10 comments:

  1. lawanya nazira..mesti lepas kawin tak kering gusi dia gelak..:)

    ReplyDelete
  2. comel je tengok diorang. terasa nak kawain lah pulak

    ReplyDelete
  3. same lak post ni..hehe..sweet kan

    ReplyDelete
  4. wah..nk gk photoshoot cm uh..tetibe ce ta sbr lak nk kawin..heheh

    ReplyDelete
  5. nazira lawa-

    irma manis, tp dah bukan jodoh dieorg :)

    ReplyDelete
  6. nazira lawa -

    irma lagi manis, tp xde jodoh antara mereka :)

    apa2 pun..semoga nabil terus bhagia :)

    ReplyDelete
  7. Theme Wonderland ni cute jer kan..rasa mcm fairytale jer=)

    ReplyDelete
  8. delour :
    tema fairytale cmner la pulak??hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!