Pra Perkahwinan Nabil dan Nazira Tema Wonderland

1:30:00 PM 10 Comments A+ a-



Seperti sedia maklum konsep perkahwinan Nabil Raja Lawak berkonsepkan Tema Wonderland. Petang ni di khabarkan Nabil dan Nazira akan di ijabkabulkan di Masjid Besi Putrajaya.


Sebelum tu mari kita cuci mata dengan prewedding mereka ala-ala wonderland tu. ^_^


nabil

nabil

nabil

nabil

nabil

nabil

nabil
 so sweet kan. Nabil ni dah la pandai melawak. beruntunglah Nazira. hehe



Apa-apa pon kita doakan Nabil berjaya melafazkan akad nikah petang ini..

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
Azzah
AUTHOR
9/30/2011 1:43 PM delete

lawanya nazira..mesti lepas kawin tak kering gusi dia gelak..:)

Reply
avatar
belogkiter
AUTHOR
9/30/2011 1:46 PM delete

comel je tengok diorang. terasa nak kawain lah pulak

Reply
avatar
9/30/2011 1:47 PM delete

same lak post ni..hehe..sweet kan

Reply
avatar
ika
AUTHOR
9/30/2011 3:25 PM delete

wah..nk gk photoshoot cm uh..tetibe ce ta sbr lak nk kawin..heheh

Reply
avatar
cik Es ღ
AUTHOR
9/30/2011 3:51 PM delete

nazira lawa-

irma manis, tp dah bukan jodoh dieorg :)

Reply
avatar
cik Es ღ
AUTHOR
9/30/2011 3:52 PM delete

nazira lawa -

irma lagi manis, tp xde jodoh antara mereka :)

apa2 pun..semoga nabil terus bhagia :)

Reply
avatar
9/30/2011 4:10 PM delete

pergh!! jeles tgk..

cntik!!

Reply
avatar
delour
AUTHOR
9/30/2011 4:19 PM delete

Theme Wonderland ni cute jer kan..rasa mcm fairytale jer=)

Reply
avatar
cunndaa
AUTHOR
9/30/2011 5:15 PM delete

suwet je diorang

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/30/2011 5:42 PM delete

delour :
tema fairytale cmner la pulak??hehe

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!