Pra Perkahwinan Memey Suhaiza dan Norman Hakim dari AnnasEaskey

8:00:00 PM 16 Comments A+ a-


auuuww cak!!


tak tahu la kenapa sejak2 mereka nak kawen ni lagi banyak gambar perkahwinan mereka di tonjolkan. kawen dorang memang banyak dapat sponsor kot. untunglah kan jadi orang popular lebih-lebih lagi pernah mencetuskan gosip panas suatu ketika dulu.


walau ape pon. memey ni dah memang sedia cantik. bertambah cantik lagi dengan gambar pra-perkahwinan yang awesome!



gambar pra perkahwinan memey dan norman




gambar pra perkahwinan memey dan norman


gambar pra perkahwinan memey dan norman


cantik kan memey! oh jelesnyaaaaaa >_<


mari kita doakan agar majlis perkahwinan mereka di permudahkan dan kekal bahagia hingga akhir hayat.


gambar kredit: AnnasEaskey


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
cunndaa
AUTHOR
9/23/2011 2:15 PM delete

cantik mmg cantik..
smg kecantikan luaran seiring dgn kecantikan dalaman juga..

tp mcm xde seri pengantin je...
myb belum ade kot...
heheheee

Reply
avatar
meaw
AUTHOR
9/23/2011 2:34 PM delete

tiptop sungguh kan,harap berpanjangan..

Reply
avatar
ika
AUTHOR
9/23/2011 2:41 PM delete

smoga bkekaln lah rumahtangga norman lpas ni

Reply
avatar
Ms sunsWeetz
AUTHOR
9/23/2011 2:53 PM delete

AWESOME !! like2..ehm cik jijah bila lak?? hehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/23/2011 4:17 PM delete

cunndaa:
hahaha opsss pose sana sini xde da seri pengantinnya..hehehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/23/2011 4:18 PM delete

ms sunsweetz:
cik jijah tahun depan...tp tak la segempak perkahwenan dorang ni..kalau ada yg sponsor ok sgt2..hehe

Reply
avatar
harrazdani
AUTHOR
9/23/2011 4:36 PM delete

rezeki mereka...tp apa perasaan x- wife dia yer..hmmm dunia2.

Reply
avatar
Elie Lily
AUTHOR
9/23/2011 6:20 PM delete

mahal wedding dorg ni.. harap kekal la sampai bila2..huhu

Reply
avatar
9/23/2011 7:34 PM delete

memey cantik snggh..

Reply
avatar
Faz_cs
AUTHOR
9/23/2011 8:37 PM delete

Dulu tak suka..tp, tgk pic ni... "cantik la memey ni!"

Reply
avatar
Ungu Violet
AUTHOR
9/23/2011 8:48 PM delete

huhu...memang cantekk...dah jodoh dorang...

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
9/23/2011 11:57 PM delete

untung la norman huhu

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
9/24/2011 12:33 AM delete

alahai...jeles lak aku hehee ~_^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
9/24/2011 7:34 AM delete

dah jodoh mereka..kita doakan yg terbaik..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!