Friday, September 30, 2011

Malam Berinai Nabil Raja Lawak dan Nazira


hai kalian..

Malam tadi berlangsungnya majlis malam berinai untuk pasangan mempelai Nabil & Zira di rumah pengantin perempuan, Taman Sri Andalas Klang, Selangor. Mereka akan diijabkabulkan sekitar pukul 4 petang hari ini di Masjid Besi, Putrajaya


Mari lihat Pelamin,baju dan gambar-gambar sekitar Majlis Berinai mereka


cantiknya pelamin dia!!






sumber: mycutemoment.com

Malam Berinai Nabil & Zira

Malam Berinai Nabil & Zira

Malam Berinai Nabil & Zira
Nabil jeling apa tu. hehe

Malam Berinai Nabil & Zira

Malam Berinai Nabil & Zira

Malam Berinai Nabil & Zira

Malam Berinai Nabil & Zira
serius Zira memang cantik! baju design memang gorjes!



kredit:ohbulan

ku rasakan perkahwinan Nabil dan Zira lagi gempak dari perkahwenan Rm12juta Norman&Memey. hehe ^_^ jangan marah der


13 comments:

  1. cantiknya Zira ni! berseri2 muka pengantin ni.. semoga kekal bahagia perkahwinan diaorang..

    mmg lbh cantik dr perkahwinan 12 juta tu kan.. opppssss...

    ReplyDelete
  2. mmg cun!!

    jijah bila lg nk cmni??hheheh..

    comel2 depa..

    ReplyDelete
  3. tak perlu terdedah sangat pun cantik kan...

    ReplyDelete
  4. cantik giler!!!warghhh..panggil ambulance cepat cik jijah..den nak gilo dah ni..adeh..lobam biji mato kang

    ReplyDelete
  5. cumel nye pelamin...baju pengantin pun nice.

    ReplyDelete
  6. nuyui
    tunggu eh..jijah amik sumber inspirasi ni. hehe

    ReplyDelete
  7. betul2..

    perkahwinan nabil lagi gempak dari memey...=)

    ReplyDelete
  8. zira cantik...baju pun cantikkk

    ReplyDelete
  9. gojes gila zira ni.. baju pengantin meletop tuu. hehehe, semoga mereka bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.. =)

    ReplyDelete
  10. erk kawen sudaaa si nabil nih..alhamdulillah..mmg sgt sgt sgt sgt gojesssss deco pelamin and segala benda dlm majlis ni including the baju pengantin lahhh..yup mmg lg cantek and grand compared to baju 12 juta tuh..opss~ =P

    ReplyDelete
  11. hehe ingatkan jijah je yg perasan..kan cantik zira lagi berbanding perkahwinan jutaan tu..ni adat kesopanan pon terjaga..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!