Alamak!! Kompang Belom Booked Lagi!!

9:00:00 AM 10 Comments A+ a-



Assalamualaikum..





google

Alamak!! macamaner boleh lupa kumpulan ni pulak. wuaaaaaaaaaa T_T masa berjalan dengan pantas nya. tinggal sebulan je lagi untuk jijah di kepak kepak pung kan.. teheeeeeeeee~~
Kumpulan kompang majlis resepsi jijah belum lagi mak ayah booked! adoiii cuak ni cuaaaaakk!!

sebulan je lagi ni baru 65% je persiapan siap! bunga telor,doorgift,kumpulan kompang ni,bunga meja beradap,kerusi meja beradap semua belom siap lagi!.

mane nak cari kompang ni. adoiiii pening maaaaa ~_@ 


CNY pon ada iklan petronas kan..mmg terbaik maaaaa~~ klik sini


best giler video klip yg nyanyi dlm KLIA, pramugari&pramugara pon joget sekali..best giler! thumbs up jika anda bangga jadi org malaysia!!! :D nak tengok video tu klik sini

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
1/20/2012 9:08 AM delete

meh yui main kompang..hikhik.

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
1/20/2012 9:21 AM delete

eh, jgn lupa kompang. itu plng penting. hehe..

Reply
avatar
AreNieZa
AUTHOR
1/20/2012 10:48 AM delete

alamak.. mc ne nih... tak best la tak de kompang t.. erm.. skrg da moden.. pakai radio je... hehhe.. la.. tp tak seronok la pakai radio.. tak feel la kn.. lallala...

Reply
avatar
1/20/2012 12:07 PM delete

harap2 dapat cari kumpulan kompang ni..meriah suasana.

Reply
avatar
Cikpuan rara
AUTHOR
1/20/2012 12:11 PM delete

hah g cop cepat cik jijah.rara dulu pakai kaset je.hehehe

Reply
avatar
1/20/2012 12:34 PM delete

cpt2 book kompang cik jijah..kalo tak tpksa miming jek kompang kat corong speaker DJ...hoho...xpe ada masa lg ni

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
1/20/2012 12:39 PM delete

jgn lupa syg ^_^ lagi bape hari je lg nih..

Reply
avatar
1/20/2012 3:15 PM delete

cepat-cepat booked :) hee..

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
1/20/2012 5:15 PM delete

kompang??aah la.xbest oo kalau tak de,tak meriah.cari2..kat kawasan umah xde geng main kompang ke?

kwsn umah mas mmg de.jiran pun.hihihi

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/20/2012 10:43 PM delete

ada...tu yg tengah cari yang sesuai ni yang..hehe taknak yg bunyi kuat sgt..sakit je telinga.. huhuhu

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!