Friday, January 20, 2012

Alamak!! Kompang Belom Booked Lagi!!



Assalamualaikum..





google

Alamak!! macamaner boleh lupa kumpulan ni pulak. wuaaaaaaaaaa T_T masa berjalan dengan pantas nya. tinggal sebulan je lagi untuk jijah di kepak kepak pung kan.. teheeeeeeeee~~
Kumpulan kompang majlis resepsi jijah belum lagi mak ayah booked! adoiii cuak ni cuaaaaakk!!

sebulan je lagi ni baru 65% je persiapan siap! bunga telor,doorgift,kumpulan kompang ni,bunga meja beradap,kerusi meja beradap semua belom siap lagi!.

mane nak cari kompang ni. adoiiii pening maaaaa ~_@ 


CNY pon ada iklan petronas kan..mmg terbaik maaaaa~~ klik sini


best giler video klip yg nyanyi dlm KLIA, pramugari&pramugara pon joget sekali..best giler! thumbs up jika anda bangga jadi org malaysia!!! :D nak tengok video tu klik sini

10 comments:

  1. eh, jgn lupa kompang. itu plng penting. hehe..

    ReplyDelete
  2. alamak.. mc ne nih... tak best la tak de kompang t.. erm.. skrg da moden.. pakai radio je... hehhe.. la.. tp tak seronok la pakai radio.. tak feel la kn.. lallala...

    ReplyDelete
  3. harap2 dapat cari kumpulan kompang ni..meriah suasana.

    ReplyDelete
  4. hah g cop cepat cik jijah.rara dulu pakai kaset je.hehehe

    ReplyDelete
  5. cpt2 book kompang cik jijah..kalo tak tpksa miming jek kompang kat corong speaker DJ...hoho...xpe ada masa lg ni

    ReplyDelete
  6. jgn lupa syg ^_^ lagi bape hari je lg nih..

    ReplyDelete
  7. kompang??aah la.xbest oo kalau tak de,tak meriah.cari2..kat kawasan umah xde geng main kompang ke?

    kwsn umah mas mmg de.jiran pun.hihihi

    ReplyDelete
  8. ada...tu yg tengah cari yang sesuai ni yang..hehe taknak yg bunyi kuat sgt..sakit je telinga.. huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!