Hafiz & Adira Putus Cinta!

2:00:00 PM 17 Comments A+ a-





Hafiz AF7, akhirnya membuka mulut menjelaskan hubungan cintanya dengan Adira AF8 sudah berakhir. Hafiz berkata, hubungan cinta yang dibina hampir setahun itu retak disebabkan isu kontroversi yang membabitkan mereka sebelum ini yang turut mengganggu kerjaya masing-masing. Dan mereka kini menjadi kawan baik.

Hafiz berharap agar tiada lagi kontroversi yang membabitkannya dengan penyanyi jelita itu pada masa akan datang.

Pada pertengahan tahun lalu, Hafiz dikatakan telah bertindak kasar terhadap seorang wanita yang bekerja sebagai pengurus pentas dengan menolaknya sehingga mengakibatkan kecederaan ketika rakaman sebuah program hiburan.

Insiden berkenaan dikatakan berpunca daripada sikap cemburu Hafiz apabila wanita tersebut dipercayai cuba menjalinkan hubungan sejenis dengan Adira.



wah marah betol Hafiz dengan Adira yang menjalankan hubungan sejenis degan wanita tu..


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
Cik tikah
AUTHOR
1/07/2012 2:11 PM delete

adoi.. gitu plak. mcm2 artis ni. hehe..

Reply
avatar
azam
AUTHOR
1/07/2012 2:22 PM delete

perjalanan masih jauh.....xpe, sabar mungkin bukan jodoh

Reply
avatar
mysara
AUTHOR
1/07/2012 3:26 PM delete

time bercnta xngaku..dh putus bru nk ngaku..artis2..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
1/07/2012 3:43 PM delete

diaorang mmg bercinta eh?..ketinggalan train betul sis..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/07/2012 4:28 PM delete

@Azzah samalah..tak tahu gak bercinta..tup2..da putus..ekeke :p

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
1/07/2012 5:46 PM delete

xpalah... dorg pun msh muda lg.. :-)

Reply
avatar
1/07/2012 5:58 PM delete

macam macam hal dunia artis ni..

Reply
avatar
diana
AUTHOR
1/07/2012 6:10 PM delete

rasanya depa bagitau masa depa bercinta dulu..seabb akak tau..
putus pun akak tau..
tahun lepas dah putus..

Reply
avatar
Aini
AUTHOR
1/07/2012 8:33 PM delete

muda lagi kot.... aiceh.. mcm i dah tua je ckp cm tu kan..heheh

Reply
avatar
gunawan
AUTHOR
1/07/2012 10:06 PM delete

mga dia dapatkan yg bru ye,

Reply
avatar
1/07/2012 10:49 PM delete

time kasih setia datang blog miza..=) minta maaf sgt2 miza jarang blogwalking skang sebab terlalu sibuk ngan exam...i.allah ade masa nnt miza singgah selalu..thanx jijah..=)

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
1/08/2012 12:37 AM delete

macam kes linda n fahrin.dah ptus baru inform.mas tergelak je la time melodi ari tuh.tapi masa tengok af reunion ,nampak dira ngn hafiz nyi,dira mcm xsihat je

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
1/08/2012 12:47 AM delete

cinta monyet letu.. nanti jumpa la tu jodoh yang lain.. ngaku jugak bercinta eh..hehe

Reply
avatar
Muna rahimah
AUTHOR
1/08/2012 9:12 AM delete

HUBUNGAN SEJENIS ? lesbian ek ?

Reply
avatar
1/11/2012 4:54 AM delete

tak prnah tahu pon diorg ni bercinta...hee

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
6/18/2013 6:12 AM delete

biasalah retis.tp adira putih melepak sungguh kan

jom semak link peserta ;)
trima kasih ye sudi join GA ciksu ni ;)

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/06/senarai-peserta-qr-minigiveaway-kedua.html

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!