Thursday, January 19, 2012

Maksud Pemberian/Hadiah Lelaki kepada Perempuan


Assalamulaikum..


cer check ❤ MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KEPADA PEREMPUAN ❤


✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ

✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ

✔ GELANG → Tanda mesra ツ

✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ

✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ

✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ

✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ

✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ

✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ

✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ

✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ

✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ

✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ

✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ

✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ

✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ


#Tetapi hadiah yang paling di nanti2kan oleh setiap perempuan adalah...


❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius dan betul2 ikhlas mencintai kamu ♥



hehe . .cer check kaum hawa kalian dapat hadiah ape dan mane satu =,=' ♥ i like it like that!! woooo ooooo~~

23 comments:

  1. nak SEMUA hadiah di atas. yeyy!
    hahaha :P

    ReplyDelete
  2. kbyk dh dpt..

    yg last tu, prnh bincgkan..

    eceh..

    ReplyDelete
  3. hah!!! ske2... tggu yang last skali tu... hadiah paling bermakne tu..

    ReplyDelete
  4. salam.selamat pagi jijah. =)
    yg last tu setuju sangat!! itu tandanya dia mau hidup semati ngan kamu.hihi~ tapi kalau bagi minyak wangi, adakah tandanya badanku bushuk? kikiki~

    ReplyDelete
  5. masuk meminang tak semestinya dia serius cinta kita / ikhlas dgn kita... ada gak yg meminang sbb lain kan.. percaya laa ini semua pengalaman dpn mata ;)

    ReplyDelete
  6. selalu dapat jam tangan, cokelat, gelang, buku dan lagu :). Erkk.. p, bagi Eza takde maksud pun semua tu kalau tak masuk meminang ^^

    ReplyDelete
  7. hahaha betul2 tu la hadiah paling syook sekali =)

    ReplyDelete
  8. semua tu hubby dni bagi.. hik3... :D

    ReplyDelete
  9. hehe..betul2..bab masuk meminang tu..=)=)

    ReplyDelete
  10. baru tahu..
    tapi hadiah yang last tu memang paling bahagia kalau dapat.

    ReplyDelete
  11. wahh..seronok tengok ada yang berkaitan..tunggu cincin emas je skang ni..hehehe

    ReplyDelete
  12. hehehe paling bahagia kan..tapi ada gak masuk meminang tapi tak kawen..camnor tu..hikhik

    ReplyDelete
  13. betull.....setuju sgt hehe.. :)

    ReplyDelete
  14. setuju~!! selalu dpt perfume. coz i pengumpul perfume yang tegar. hehehe.

    ReplyDelete
  15. Cincin,gelang,kasut,pakaian/kain,minyak wangi & bunga

    ReplyDelete
  16. Cincin...
    Gelang...
    Kasut...
    Pakaian/kain...
    Parfume....
    &
    Bunga..... :)

    ReplyDelete
  17. teddy bear,handphone,buku,tudung,keychain,jam tangan huhuh:-)

    ReplyDelete
  18. handphone,tudung,teddybear,keychain,buku,jam tangan huhu:-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com