Maksud Pemberian/Hadiah Lelaki kepada Perempuan


Assalamulaikum..


cer check ❤ MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KEPADA PEREMPUAN ❤


✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu ツ

✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi ツ

✔ GELANG → Tanda mesra ツ

✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian ツ

✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan ツ

✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin ツ

✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu ツ

✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi ツ

✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta ツ

✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan ツ

✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur ツ

✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang ツ

✔ COKLAT → Semanis cintamu ツ

✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan ツ

✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat ツ

✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup) ツ


#Tetapi hadiah yang paling di nanti2kan oleh setiap perempuan adalah...


❤ MASUK MEMINANG → Tandanya dia serius dan betul2 ikhlas mencintai kamu ♥



hehe . .cer check kaum hawa kalian dapat hadiah ape dan mane satu =,=' ♥ i like it like that!! woooo ooooo~~
Previous
Next Post »

23 insan comel komen

Write insan comel komen
1/19/2012 9:07 AM delete

nak SEMUA hadiah di atas. yeyy!
hahaha :P

Reply
avatar
1/19/2012 9:09 AM delete

kbyk dh dpt..

yg last tu, prnh bincgkan..

eceh..

Reply
avatar
S.n.Fariza
AUTHOR
1/19/2012 9:18 AM delete

hik3. sweet je :)

Reply
avatar
AreNieZa
AUTHOR
1/19/2012 9:20 AM delete

hah!!! ske2... tggu yang last skali tu... hadiah paling bermakne tu..

Reply
avatar
1/19/2012 9:41 AM delete

salam.selamat pagi jijah. =)
yg last tu setuju sangat!! itu tandanya dia mau hidup semati ngan kamu.hihi~ tapi kalau bagi minyak wangi, adakah tandanya badanku bushuk? kikiki~

Reply
avatar
LINDAHERY
AUTHOR
1/19/2012 10:41 AM delete

masuk meminang tak semestinya dia serius cinta kita / ikhlas dgn kita... ada gak yg meminang sbb lain kan.. percaya laa ini semua pengalaman dpn mata ;)

Reply
avatar
1/19/2012 11:09 AM delete

selalu dapat jam tangan, cokelat, gelang, buku dan lagu :). Erkk.. p, bagi Eza takde maksud pun semua tu kalau tak masuk meminang ^^

Reply
avatar
Munnafendy
AUTHOR
1/19/2012 11:49 AM delete

hahaha betul2 tu la hadiah paling syook sekali =)

Reply
avatar
1/19/2012 12:20 PM delete

semua tu hubby dni bagi.. hik3... :D

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
1/19/2012 12:26 PM delete

hehe..betul2..bab masuk meminang tu..=)=)

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
1/19/2012 2:42 PM delete

baru tahu..
tapi hadiah yang last tu memang paling bahagia kalau dapat.

Reply
avatar
1/19/2012 3:28 PM delete

wahh..seronok tengok ada yang berkaitan..tunggu cincin emas je skang ni..hehehe

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/19/2012 3:34 PM delete

hehehe paling bahagia kan..tapi ada gak masuk meminang tapi tak kawen..camnor tu..hikhik

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
1/19/2012 10:54 PM delete

betull.....setuju sgt hehe.. :)

Reply
avatar
aiNa yaZiD
AUTHOR
1/20/2012 1:21 PM delete

setuju~!! selalu dpt perfume. coz i pengumpul perfume yang tegar. hehehe.

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
1/20/2012 5:16 PM delete

kain & lagu..emmm..

Reply
avatar
Baby Yap
AUTHOR
8/02/2013 3:13 PM delete

Cincin,gelang,kasut,pakaian/kain,minyak wangi & bunga

Reply
avatar
Baby Yap
AUTHOR
8/02/2013 3:15 PM delete

Cincin...
Gelang...
Kasut...
Pakaian/kain...
Parfume....
&
Bunga..... :)

Reply
avatar
alyn magenta
AUTHOR
6/13/2014 1:38 PM delete

teddy bear,handphone,buku,tudung,keychain,jam tangan huhuh:-)

Reply
avatar
alyn magenta
AUTHOR
6/13/2014 1:40 PM delete

handphone,tudung,teddybear,keychain,buku,jam tangan huhu:-)

Reply
avatar