Monday, January 16, 2012

Kad Kahwin Dah Siap


Assalamualaikum..


yehuuu~~ kad kawen hitam putih daku dah siap dan selamat di terima pon. 
amboi berat seyh benda alah ni masa nak memikulnya. huhuhu
macam la banyak sangat. ekeke
ke ekau yg kurus sgt puan jijah oi. tak larat nak bawak. hahaha :p



walaupon ianya hitam putih tetapi bagiku ianya sangat bermakna..ecewaaaaah.. muahaha^^

dapat la review sikit. tak lipat pon lagi ni. huhuhu nanti nak guna masukkan nama baru lipat dan masuk envelope. kihkihkih


total 700pcs x 55sen
=RM385


jijah nak alamat korang. sila pm jijah di fb jijah atau email jijah yer di Ziezah_misi88@yahoo.com


tq korang :)




27 comments:

  1. nice......hehehehe

    selamat berbahagia.....jemput kitaorang tak?

    ReplyDelete
  2. kad kawen black & white mmg smart...ni tempah kat mana cik jijah???

    ReplyDelete
  3. jijah...sukenye dah ade kad...
    hihihi
    kite dijemput x? **malu
    hehe
    neway, dila da send add kat emel jijah tau.hihi =)

    ReplyDelete
  4. jijahhhh...

    review la kad tu...
    nak nengok.


    accually BB pon nak buat tema hitam putih ni..tapi biler dh nengok byk kad,sampai lupa tema yang BB nak!

    kihkihkih

    ReplyDelete
  5. cop!! mila nak 1 boleh? heheheh

    ReplyDelete
  6. kad kahwin huuu...tema hitam putih ye..
    semoga kenduri berjalan lancar nnt

    ReplyDelete
  7. jgn luper jemput L k..=)

    jom baca sekejp..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

    ReplyDelete
  8. nak alamat Eza sekali ke?? Tapi, Eza duduk sarawak. huhu. tak dapat datang majlis resepsi jijah :(

    ReplyDelete
  9. dah bg awal awal..hee..xsabar ^__^

    ReplyDelete
  10. waaa jijah... nak3.. nanti dni kasi alamat :D

    ReplyDelete
  11. mcmana rupanya kad kahwin ni..mesti cantik...dan wangi!!!

    ReplyDelete
  12. SALAM..


    WAH...CANTIK TU....SYIRA NAK BUAT HITAM KELABU JUGAK HARI TU, TP SUAMI X BG, LAST2 KELABU JELAH MENJADINYA.... SEMOGA SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR YEA... AMIN..

    ReplyDelete
  13. yea..nanti dapat kad..

    ReplyDelete
  14. Wah...comel!sure, dup-dap...dup dap kan..hehhe

    ReplyDelete
  15. wow bila majlis nie...tempah kat mn kad nie

    ReplyDelete
  16. DAH BOLEH MENJEMPUT DAH NI..HIHII

    ReplyDelete
  17. @azamhish ofkos la jemput!! datang tau..pm jijah alamat!

    ReplyDelete
  18. @sarah mohamad kat tempat jijah serembanpelangiprint

    ReplyDelete
  19. @cik.mila boleh bah kalau kau..hahaha pm alamat syg!

    ReplyDelete
  20. @Eza Boom Boom :) nak simpan buat kenangan pon boleh. kalau sudi :)

    ReplyDelete
  21. Jijah kawen nnti kat mana???...noh mgkin dok johor waktu tu...

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!