Kad Kahwin Dah Siap

9:00:00 AM 27 Comments A+ a-


Assalamualaikum..


yehuuu~~ kad kawen hitam putih daku dah siap dan selamat di terima pon. 
amboi berat seyh benda alah ni masa nak memikulnya. huhuhu
macam la banyak sangat. ekeke
ke ekau yg kurus sgt puan jijah oi. tak larat nak bawak. hahaha :p



walaupon ianya hitam putih tetapi bagiku ianya sangat bermakna..ecewaaaaah.. muahaha^^

dapat la review sikit. tak lipat pon lagi ni. huhuhu nanti nak guna masukkan nama baru lipat dan masuk envelope. kihkihkih


total 700pcs x 55sen
=RM385


jijah nak alamat korang. sila pm jijah di fb jijah atau email jijah yer di Ziezah_misi88@yahoo.com


tq korang :)




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

27 insan comel komen

Write insan comel komen
1/16/2012 9:05 AM delete

hihi,okies..nak emelkan ni..

Reply
avatar
azam
AUTHOR
1/16/2012 9:11 AM delete

nice......hehehehe

selamat berbahagia.....jemput kitaorang tak?

Reply
avatar
sarah mohamad
AUTHOR
1/16/2012 9:19 AM delete

NI jijah tempah dekat mana?

Reply
avatar
Hunny Kitty
AUTHOR
1/16/2012 9:54 AM delete

boleh la kirim...hehehe

Reply
avatar
1/16/2012 10:06 AM delete

kad kawen black & white mmg smart...ni tempah kat mana cik jijah???

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
1/16/2012 10:23 AM delete

jijah...sukenye dah ade kad...
hihihi
kite dijemput x? **malu
hehe
neway, dila da send add kat emel jijah tau.hihi =)

Reply
avatar
BitsBest
AUTHOR
1/16/2012 10:50 AM delete

jijahhhh...

review la kad tu...
nak nengok.


accually BB pon nak buat tema hitam putih ni..tapi biler dh nengok byk kad,sampai lupa tema yang BB nak!

kihkihkih

Reply
avatar
cik.mila
AUTHOR
1/16/2012 11:00 AM delete

cop!! mila nak 1 boleh? heheheh

Reply
avatar
Qaseh Suhaida
AUTHOR
1/16/2012 11:26 AM delete

kad kahwin huuu...tema hitam putih ye..
semoga kenduri berjalan lancar nnt

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
1/16/2012 12:45 PM delete

yay nak PM segera :)

Reply
avatar
L
AUTHOR
1/16/2012 12:48 PM delete

jgn luper jemput L k..=)

jom baca sekejp..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

Reply
avatar
1/16/2012 12:52 PM delete

nak alamat Eza sekali ke?? Tapi, Eza duduk sarawak. huhu. tak dapat datang majlis resepsi jijah :(

Reply
avatar
1/16/2012 2:06 PM delete

dah bg awal awal..hee..xsabar ^__^

Reply
avatar
1/16/2012 2:31 PM delete

waaa jijah... nak3.. nanti dni kasi alamat :D

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
1/16/2012 4:02 PM delete

mcmana rupanya kad kahwin ni..mesti cantik...dan wangi!!!

Reply
avatar
sissyira
AUTHOR
1/16/2012 4:12 PM delete

SALAM..


WAH...CANTIK TU....SYIRA NAK BUAT HITAM KELABU JUGAK HARI TU, TP SUAMI X BG, LAST2 KELABU JELAH MENJADINYA.... SEMOGA SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR YEA... AMIN..

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
1/16/2012 5:59 PM delete

yea..nanti dapat kad..

Reply
avatar
YaYaNsMuM
AUTHOR
1/16/2012 6:40 PM delete

Wah...comel!sure, dup-dap...dup dap kan..hehhe

Reply
avatar
kucha lana
AUTHOR
1/16/2012 8:23 PM delete

wow bila majlis nie...tempah kat mn kad nie

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
1/16/2012 8:29 PM delete

DAH BOLEH MENJEMPUT DAH NI..HIHII

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/16/2012 10:49 PM delete

@azamhish ofkos la jemput!! datang tau..pm jijah alamat!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/16/2012 10:49 PM delete

@sarah mohamad kat tempat jijah serembanpelangiprint

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/16/2012 10:50 PM delete

@cik.mila boleh bah kalau kau..hahaha pm alamat syg!

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/16/2012 10:51 PM delete

@Eza Boom Boom :) nak simpan buat kenangan pon boleh. kalau sudi :)

Reply
avatar
Noh Kodiang
AUTHOR
1/16/2012 11:44 PM delete

Jijah kawen nnti kat mana???...noh mgkin dok johor waktu tu...

Reply
avatar
ecadwinkyasha
AUTHOR
1/21/2012 10:08 PM delete

nak juga lah..hahaha :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!