Friday, January 6, 2012

Habis dah duit ASB


Assalamualaikum..


rasa macam baru berkesempatan nak tulis entry. selalunya ambil entry dari sumber sumber je. hehehe almaklumlah. keje berlambak sekarang. wedding preparation pon habis lagi. hehehe 


harini ada masa nak pergi ASB. Alhamdulilah duit dan dividen yang di simpan dari tahun lepas dah boleh bawak keluar. nak keluarkan duit rasa macam air je. cepat betol habis. nak bayar macam-macam. sadis betol. tu semua duit simpanan untuk duit pelamin,MUA,photographer/OP,kad kawin. emm -_-"


dah mula booking apa-apa yang patut kan. lagi sebulan lebih je nak majlis resepsi. selagi tak settle selagi tu magrain je rasa. tetibee * duit hantaran dah asingkan untuk katering,karoke,khemah. tinggal duit ASB ni lah untuk segala khazanah tu. hikhikhik




cantik kan duit baru. nak simpan duit lama setiap nilai. buat kenangan. teheeee~~



aiya.. lepas keluar tengok balance dah sifar.kosong. bila la duit nak beranak macam dulu kan. mahu bertahun-tahun simpan.  memang majlis kawen banyak tol pakai duit. sabor jelah. 


bye!



17 comments:

  1. kalaulah duit boleh beranak..sanggup bela..hihi..takpe..pasni kene jimat jimat kan jijah.simpan selagi boleh..duit boleh dicari..kene usaha lebih kalau nak lebih.^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah,,da smpi jodoh...
    kawen kalo bole skali seumur hidup..
    asalkn xmeminjam,gune duet simpanan sendiri lg berkat...
    semoga kekal hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  3. Dah nak kawen yer? Tahniah. Smeoga selamat semuanya,Amin ! :)

    ReplyDelete
  4. betul.nak kawen mesti byk peruntukan nak guna kan.Dila tunang haritu wat kecik-kecik je pn da bpe da hbs..kawen nnt lagila ha...jimat2 la kite sesame yea..hehehe..pas kawen stat saving balik unt mase depan.hehehee

    ReplyDelete
  5. t beranakla tu..tak beranak duit, beranak bby..

    ReplyDelete
  6. mama cik tikah kata kalau bersanding grand2, memang cpt duit habis. hehe... :)

    ReplyDelete
  7. nanti bole kumpul lagi..

    ReplyDelete
  8. Tak pe, lepas ni menabung balik. Kena jimat-jimat la lepas ni. :)

    ReplyDelete
  9. ok la tu jijah
    kalo xde atau x cukup duit nak kawin lg susah :0

    ReplyDelete
  10. untung la duit banyak..:P

    ReplyDelete
  11. lepas ni simpan balik....

    ReplyDelete
  12. @BeloG MTT hehe dah kawen yunk..tinggal resepsi je belom..

    ReplyDelete
  13. banyakkan,sppu mas selalu kata gurlz xbnyak keluar coz dapat duit hntran tapi mas tengok akak pun berhabis la jgak.nasib baik di jenis smpan duit.macam mas?haha hampeh

    ReplyDelete
  14. @MaYa MustWany duit hantaran je xcukup la yunk..lain la bagi 10k ke..mmg la cukup. ni 8k dah katering,andaman,OP dah 3k.lom lagi doorgift kad kawen semua.. mahu 15k gak..

    ReplyDelete
  15. bnyk btol duit jijah..heee..
    tak pe jijah kluarkn duit untk dri sndri jga kn..hee :)

    ReplyDelete
  16. @::♥~naiemah_ramli~♥:: yup..jijah kuarkan untuk bayar andaman,photographer dll :P

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!