Habis dah duit ASB

2:13:00 PM 17 Comments A+ a-


Assalamualaikum..


rasa macam baru berkesempatan nak tulis entry. selalunya ambil entry dari sumber sumber je. hehehe almaklumlah. keje berlambak sekarang. wedding preparation pon habis lagi. hehehe 


harini ada masa nak pergi ASB. Alhamdulilah duit dan dividen yang di simpan dari tahun lepas dah boleh bawak keluar. nak keluarkan duit rasa macam air je. cepat betol habis. nak bayar macam-macam. sadis betol. tu semua duit simpanan untuk duit pelamin,MUA,photographer/OP,kad kawin. emm -_-"


dah mula booking apa-apa yang patut kan. lagi sebulan lebih je nak majlis resepsi. selagi tak settle selagi tu magrain je rasa. tetibee * duit hantaran dah asingkan untuk katering,karoke,khemah. tinggal duit ASB ni lah untuk segala khazanah tu. hikhikhik




cantik kan duit baru. nak simpan duit lama setiap nilai. buat kenangan. teheeee~~



aiya.. lepas keluar tengok balance dah sifar.kosong. bila la duit nak beranak macam dulu kan. mahu bertahun-tahun simpan.  memang majlis kawen banyak tol pakai duit. sabor jelah. 


bye!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
1/06/2012 2:39 PM delete

kalaulah duit boleh beranak..sanggup bela..hihi..takpe..pasni kene jimat jimat kan jijah.simpan selagi boleh..duit boleh dicari..kene usaha lebih kalau nak lebih.^_^

Reply
avatar
1/06/2012 2:41 PM delete

tahniah,,da smpi jodoh...
kawen kalo bole skali seumur hidup..
asalkn xmeminjam,gune duet simpanan sendiri lg berkat...
semoga kekal hingga akhir hayat..

Reply
avatar
BeloG MTT
AUTHOR
1/06/2012 2:44 PM delete

Dah nak kawen yer? Tahniah. Smeoga selamat semuanya,Amin ! :)

Reply
avatar
dilla nadila
AUTHOR
1/06/2012 2:44 PM delete

betul.nak kawen mesti byk peruntukan nak guna kan.Dila tunang haritu wat kecik-kecik je pn da bpe da hbs..kawen nnt lagila ha...jimat2 la kite sesame yea..hehehe..pas kawen stat saving balik unt mase depan.hehehee

Reply
avatar
1/06/2012 2:48 PM delete

t beranakla tu..tak beranak duit, beranak bby..

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
1/06/2012 3:05 PM delete

mama cik tikah kata kalau bersanding grand2, memang cpt duit habis. hehe... :)

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
1/06/2012 4:18 PM delete

nanti bole kumpul lagi..

Reply
avatar
1/06/2012 4:23 PM delete

Tak pe, lepas ni menabung balik. Kena jimat-jimat la lepas ni. :)

Reply
avatar
Terbelog
AUTHOR
1/06/2012 7:24 PM delete

ok la tu jijah
kalo xde atau x cukup duit nak kawin lg susah :0

Reply
avatar
hazanis
AUTHOR
1/07/2012 2:34 AM delete

untung la duit banyak..:P

Reply
avatar
Khairil
AUTHOR
1/07/2012 9:04 AM delete

lepas ni simpan balik....

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/07/2012 8:25 PM delete

@BeloG MTT hehe dah kawen yunk..tinggal resepsi je belom..

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
1/08/2012 12:38 AM delete

banyakkan,sppu mas selalu kata gurlz xbnyak keluar coz dapat duit hntran tapi mas tengok akak pun berhabis la jgak.nasib baik di jenis smpan duit.macam mas?haha hampeh

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/08/2012 7:17 PM delete

@MaYa MustWany duit hantaran je xcukup la yunk..lain la bagi 10k ke..mmg la cukup. ni 8k dah katering,andaman,OP dah 3k.lom lagi doorgift kad kawen semua.. mahu 15k gak..

Reply
avatar
1/11/2012 4:47 AM delete

bnyk btol duit jijah..heee..
tak pe jijah kluarkn duit untk dri sndri jga kn..hee :)

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
1/11/2012 12:11 PM delete

@::♥~naiemah_ramli~♥:: yup..jijah kuarkan untuk bayar andaman,photographer dll :P

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!