Saturday, March 3, 2012

Aleya dan Suami Cerai Talak Satu






alahai...penyampai hot FM Sharifah Aleya Syed Zainal Rashid yang dikenali Leya dan suaminya, Muhammad Ashraf Aasimudin dilaporkan sah bercerai talak satu.

Leya dan Ashraf bercerai secara baik dan mendapat persetujuan bersama dalam satu proses tertutup yang dijalankan pada 29 Februari lalu di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari, Shah Alam.

Leya dan Ashraf bernikah pada 8 Disember 2007 dan telah dikurniakan sepasang anak perempuan kembar


sayangnya kan. tak ribut tak taufan bercerai pula. kita doakan yang baik baik buat pasangan ni ^___^

11 comments:

  1. lol....dorang ni pon b'cerai gaq? haish! pelik dgn dunia artis ni

    ReplyDelete
  2. Entahlah, tak faham ngan artis ni.rasanya, mcm senang2 je cerai berai

    ReplyDelete
  3. ada hikmah disebalik semua tu..tapi kesian kat anak2 kan?

    ReplyDelete
  4. comel twin bebi tu...bila parents bercerai sian kt anak2

    ReplyDelete
  5. doakan mereka bsama semula sebab anak2 masih pelukn mereka..kn..

    ReplyDelete
  6. sayang dengan si kembar tu kan..tapi nak buat camner mungkin jodoh die takat tu jer..

    ReplyDelete
  7. @Mysara Ab Rahman tu la..dorang pon tak nak heboh2 kan kot masalah rumahtangga mereka..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!