Wednesday, March 7, 2012

Fasha Sandha & Jejai Berkahwin Di Bali



Dah jodoh Fasha Sandha dengan Jejai juga akhirnya kan. Baru baru ni Fasha dan Jejai pernah menghadiri kursus kahwin di Kuala Lumpur minggu lalu.




Tarikh keramat yang akan memperlihatkan dirinya dirai di atas pelamin indah semakin hampir. Fasha Sandha dan pasangannya, Rizal Ashram Ramli, 36, akan melangsungkan perkahwinan mereka di Bali, Indonesia, pada 29 April ini. 

Menurut sumber persiapan majlis yang bakal dihadiri 100 tetamu termasuk keluarga, rakan terdekat dan wakil media itu hampir selesai, malah busana pengantin serta jurusolek pilihan juga sudah ditempah sejak awal tahun.


“Walau sebelum ini ramai meneka mereka akan melangsungkan pernikahan di Jakarta, Indonesia, ia tidak benar. Sebaliknya pulau peranginan eksotik iaitu Bali menjadi pilihan kerana mood romantis yang wujud di pusat peranginan terkenal itu.


Mengikut perancangan, busana pengantin mendapat sentuhan pereka tempatan popular, Rizman Ruzaini, manakala kepercayaan untuk menyolek wajah bakal pengantin diberikan kepada jurusolek kegemaran ramai artis ternama, Tiar Zainal.


Fasha Kahwin Di Bali, 29 April Depan




tahniah Fasha dan Jejai. akhirnya cinta mereka sampai ke penghujungnya. doakan yang terbaik okeh :)

9 comments:

  1. baru baru ex-schoolmate fiza kursus kawin dgn fasha sandha ni sekali..kecoh dok amek gambar..confirmlah ni dorang kawin ^^

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat mereka berdua, semoga bahagia hingga ke akhir hayat .. :)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  3. wahh nak kahwin da ? bagus sanad lettew ;)

    ReplyDelete
  4. HOPE dorang bahagia hendak nye..suke plak tgk si fasha pakai tdung cute jep...

    ReplyDelete
  5. tahniah kepada mereka berdua

    ReplyDelete
  6. cantik
    baguzla mereka kawin.dh bnyak sangat citer2 ..hope kekal je la.

    ReplyDelete
  7. tpi kenapa kawen kat indon? mcm kat mlysia x boleh kawn je. hehehe

    ReplyDelete
  8. oklah ending dgn kawen...buat masjid dpt pahala runtuhkn masjid org dpt dosa...hoho

    ReplyDelete
  9. ha?? kawen kat bali..?? kpe x kat malysia yer..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!