Fasha Sandha & Jejai Berkahwin Di Bali

8:00:00 PM 9 Comments A+ a-



Dah jodoh Fasha Sandha dengan Jejai juga akhirnya kan. Baru baru ni Fasha dan Jejai pernah menghadiri kursus kahwin di Kuala Lumpur minggu lalu.




Tarikh keramat yang akan memperlihatkan dirinya dirai di atas pelamin indah semakin hampir. Fasha Sandha dan pasangannya, Rizal Ashram Ramli, 36, akan melangsungkan perkahwinan mereka di Bali, Indonesia, pada 29 April ini. 

Menurut sumber persiapan majlis yang bakal dihadiri 100 tetamu termasuk keluarga, rakan terdekat dan wakil media itu hampir selesai, malah busana pengantin serta jurusolek pilihan juga sudah ditempah sejak awal tahun.


“Walau sebelum ini ramai meneka mereka akan melangsungkan pernikahan di Jakarta, Indonesia, ia tidak benar. Sebaliknya pulau peranginan eksotik iaitu Bali menjadi pilihan kerana mood romantis yang wujud di pusat peranginan terkenal itu.


Mengikut perancangan, busana pengantin mendapat sentuhan pereka tempatan popular, Rizman Ruzaini, manakala kepercayaan untuk menyolek wajah bakal pengantin diberikan kepada jurusolek kegemaran ramai artis ternama, Tiar Zainal.


Fasha Kahwin Di Bali, 29 April Depan




tahniah Fasha dan Jejai. akhirnya cinta mereka sampai ke penghujungnya. doakan yang terbaik okeh :)

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

9 insan comel komen

Write insan comel komen
3/07/2012 5:36 PM delete

baru baru ex-schoolmate fiza kursus kawin dgn fasha sandha ni sekali..kecoh dok amek gambar..confirmlah ni dorang kawin ^^

Reply
avatar
3/07/2012 5:42 PM delete

Tahniah buat mereka berdua, semoga bahagia hingga ke akhir hayat .. :)

www.anastasyea.com

Reply
avatar
shasha masyem
AUTHOR
3/07/2012 5:43 PM delete

wahh nak kahwin da ? bagus sanad lettew ;)

Reply
avatar
3/07/2012 5:47 PM delete

HOPE dorang bahagia hendak nye..suke plak tgk si fasha pakai tdung cute jep...

Reply
avatar
Boni JLL3
AUTHOR
3/07/2012 6:48 PM delete

tahniah kepada mereka berdua

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/07/2012 7:18 PM delete

cantik
baguzla mereka kawin.dh bnyak sangat citer2 ..hope kekal je la.

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
3/07/2012 8:48 PM delete

tpi kenapa kawen kat indon? mcm kat mlysia x boleh kawn je. hehehe

Reply
avatar
3/08/2012 8:44 AM delete

oklah ending dgn kawen...buat masjid dpt pahala runtuhkn masjid org dpt dosa...hoho

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/08/2012 8:50 AM delete

ha?? kawen kat bali..?? kpe x kat malysia yer..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!