Tuesday, March 6, 2012

Jijah Minta Maaf Blogger Jaja :(



masa wedding jijah sabtu lalu. kak jaja sanggup datang dari Johor semata-mata nak jumpa jijah masa wedding tu..tapi seribu kali sayang masa tu jijah tengah outdoor photoshoot. tak dapat nak jumpa kak jaja.


balik dari outdoor dalam jam 6 petang family kata dua kali kak jaja datang nak jumpa tapi tak dapat jumpa. memang jijah terkilan giler. huhuhu jauh tu kak jaja datang dah tu balik hari pula. kalau lah masa tu jijah boleh kejar kak jaja mesti dapat jumpa. 


memang jijah tak sangka kak jaja sanggup datang ke wedding jijah :(  kak jaja! jijah minta maaf. kerana jijah akak susah payah datang. huhuhu tak malangnya tak dapat jumpa. T_T


jijah terkilan. sedih sangat. jijah minta maaf yer kak. jijah akan berusaha jumpa kak jaja suatu hati nanti. terima kasih sangat sangat sudi datang. hadiah kak jaja bagi tu jijah simpan buat kenangan dari akak :(



terima kasih sangat-sangat kak. mesti akak dah tak nak jumpa jijah lagi pasni kan. huhuu


InsyaAllah jika ada jodoh yang panjang pasti kita akan bersua juga. sayang kak jaja ketat ketat. so sad :(




serius kak jaja sungguh cantik,manis dan lembut orangnya. mak jijah cakap ^___^



9 comments:

  1. xpe tu...kak jaja faham tu.....pengantin sibuk sgt...xsempat nak layan semua orang

    ReplyDelete
  2. selamat pengatin baru jijah...
    smoga perkekalan & dikurniakan cahaya mata secepat yg mungkin...
    amin..

    ReplyDelete
  3. amin
    moge cepat2 dapat baby

    mintak tolong klik empat2 iklan nie

    http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/FordChallenge
    http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/PETMOS10
    http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/NikonHero
    http://my.churpchurp.com/bismiaishah/share/HuggiesCouples

    ReplyDelete
  4. nanti kiwi kawin, akk dtg tau...hehe

    ReplyDelete
  5. xde jodoh nk jumpa kan..sbr ea..t jumpa lg ye.

    ReplyDelete
  6. xpe,nnti jijah n hubby g jmpa kak jaja lak.kan..

    ReplyDelete
  7. takde rezeki nak jumpe tu.InsyaAllah lepas ni ade rezeki bolehlah jumpa kak jaja tu..kak jaja faham punye pengantin bz ^_^

    ReplyDelete
  8. ada rezeki jumpa lagi naa.. ^_^

    ReplyDelete
  9. insyaAllah..harap2 kak jaja maafkan jijah. huhuhu

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!