Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday [11]- Wanita dan Gas







lelaki boleh angkat gadis 45kg tapi tak mampu angkat gas 14kg. ape cer?? hehe


12 comments:

  1. pompuan cantik memang la mcm senang je hahaha..tong gas tak ade perasaan hahahaha

    ReplyDelete
  2. pompuan cantik memang la mcm senang je hahaha..tong gas tak ade perasaan hahahaha

    ReplyDelete
  3. kita boleh je angkat tong gas..hehe tapi slalu ditegah, sebab bahaya pmpn angkat..kita psing je akak..hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha..teruk lah kalau macam tu kan..tak mampu angkat gas..ehehe

    ReplyDelete
  5. adeke mcm tu eh..hehe..tu jenis pure2 jer tuh hehe..

    ReplyDelete
  6. hahaha tong gas tu berat wei..sebab besi..gas nya je ada 14kg. campur tong dah berapa berat pulak kan..pompuan lembut 45kg masih ringan.weee~~

    ReplyDelete
  7. angka memang beza,tpi 14kg tuh berat dgn gas..kita mna de gas..stkat angin sngal2 ubi je.ahahah

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!