Siti Nur Fatihah Lari Ikut Teman Lelaki

4:28:00 PM 26 Comments A+ a-


Huhhhh! Geram sungguh seorang gadis yang hanya baru berumur 15 tahun dah pandai ikut teman lelaki hanya semata mata kerana cinta dan merancang untuk diculik atas kerelaan sendiri. 

Itulah yang berlaku pada Siti Nur Fatihah.




Fatihah ditemui selepas polis menahan seorang pemuda berusia 20-an dikawasan Merchong pada pukul 4.30 petang. Jarak lokasi mangsa hilang diTaman Tas, Kuantan dengan tempat mangsa diselamatkan kira-kira 100 kilometer.

Lelaki yang dipercayai kekasih mangsa membawa polis kesebuah rumah yang menempatkan Fatihah. Rumah tersebut adalah milik keluarga lelaki itu.

"Mangsa mengaku dia keluar dari rumahnya untuk mengikut lelaki itu dengan rela hati", kata sumber.

Siasatan mendapati lelaki yang ditahan itu merupakan kakitangan kerajaan yang bekerja di Alor Setar, Kedah dan pulang ke Pekan untuk bercuti.

Difahamkan, kehilangan mangsa telah dirancang oleh pasangan tersebut dan tindakan Fatihah keluar ke kedai merupakan satu helah mangsa.



bayangkan lah helah untuk di culik! kita rakyat Malaysia punya lah risau takut kes bunuh. ni pula sengaja minta di culik. maka di sini keluarga perlu memainkan peranan memerhatikan tingkah laku anak-anak. tapi tu lah anak anak sekarang degil. nak membesarkannya merupakan cabaran dunia serba maju ni. emm -_-"


sumber surat khabar kosmo -link-

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
3/21/2012 4:32 PM delete

ikut sedap hati aje tu..

mnyusahkan org lain.

Reply
avatar
c'axoera ヅ
AUTHOR
3/21/2012 4:44 PM delete

nak bahagia katanyer....biarkannnn kita tgk apa sudahnyer nanti......

Reply
avatar
AdaNaz87
AUTHOR
3/21/2012 4:50 PM delete

kadang-kadang pelik dengan manusia sebab suka menyalahkan pihak berkuasa. tak round kawasan rumah lah, tak alert dengan kejadian lah, tak itu lah tak ini lah.

walhal? kadang-kadang puncanya datang daripada diri sendiri dan keluarga yang tak pandai nak kawal keselamatan.

dunia, dunia.

Reply
avatar
SarahSyafiq
AUTHOR
3/21/2012 4:55 PM delete

eeeeeee...wordless~~

Reply
avatar
cik ika
AUTHOR
3/21/2012 5:00 PM delete

aiyak..kena culik pasni btol2 bru taw

Reply
avatar
Neiaa
AUTHOR
3/21/2012 5:02 PM delete

apelah budak2 sekarang nih,..hmm

Reply
avatar
Azzah
AUTHOR
3/21/2012 5:03 PM delete

alahai..kita ni punya risau..budak2 sekarang da advance sangat..

Reply
avatar
LubLy
AUTHOR
3/21/2012 5:26 PM delete

Allah!..
Rasa nak cekik bdk niehhhhhhh jerk

Reply
avatar
WuMing
AUTHOR
3/21/2012 5:47 PM delete

Kesian dekat mak bapak dia...

Reply
avatar
3/21/2012 5:58 PM delete

subhanallah..kita risau dya boleh plak buat mcm tuu..

Reply
avatar
Cik tikah
AUTHOR
3/21/2012 6:13 PM delete

macam macam hal. kesian kat mak ayah dia.

Reply
avatar
3/21/2012 6:39 PM delete

Berani siot :D hehe.
janganlah ikut perasaan tu kan.

Reply
avatar
3/21/2012 6:50 PM delete

belum cukup matang lg tu, buat kptsan tak fikir org lain..
kesian kat mak ayah dia la..
malu pun dapat..
patut jadi iktibar semua..

Reply
avatar
Eza Boom Boom
AUTHOR
3/21/2012 8:05 PM delete

hope adik tu tak buat lg... kesian kat family adik tu..

Reply
avatar
ibuemak
AUTHOR
3/21/2012 9:12 PM delete

Sengal ayam je. buat nyusah hati org lain, risau pasal dia, rsau pasal kes culik yg makin mjadi2. hadehhh. Semoga adik ni dberi petunjuk agar lebih matang :D

Reply
avatar
3/21/2012 9:27 PM delete

kesian kat mak ayah dia..

Reply
avatar
Juliet_iRa~"
AUTHOR
3/21/2012 9:28 PM delete

mcm2 la bdk zaman skarang..

camne lah perasaan mak ayah dia ea..sedih..

Reply
avatar
cik CT
AUTHOR
3/21/2012 10:02 PM delete

menyusahkan org btol budak...bru 15 taun dah menggatal...sanggup wat mcm2..

Reply
avatar
Amirah Adnan
AUTHOR
3/21/2012 10:34 PM delete

menyampah la bile tau hal ni. kite risau takut kes mcm arwah dirang berulang lagi. die boleh pulak rela hati ikut pakwe.budak2 baru nak kenal erti cinta.kesian mak ayah. heboh satu malaysia suh cari anak hilang.

Reply
avatar
anisalya
AUTHOR
3/21/2012 11:43 PM delete

entah apa yang dia fikirkan. kesian kat mak bapaknya.

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
3/22/2012 12:01 AM delete

alahai.. kesian pada keluarga, risaukan keselamatan dia.. tapi dia mempermainkan pula.. harap dia tak buat lagi nanti.

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/22/2012 1:56 AM delete

bygkn la pe perasaan ibu bapa dia..bila dapat tahu..sah2 lepas tu kawen terus tu..huhuhu

Reply
avatar
wa
AUTHOR
3/22/2012 8:45 AM delete

memalukan mak bapak dia je kan... kalau adik aku, aku sekeh2 je pale dia ni..:(

Reply
avatar
Miss Tasantek
AUTHOR
3/22/2012 9:08 AM delete

semua orang dok risau takut jadi cam kes arwah adik Dirang. die bleh plak ikut suka buat2 kena culik.

nak kata bodo, orang keje kerajaan, tak ada akal betul. shit.

*emosi*

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/22/2012 10:12 AM delete

ada kes baru lagi..pon beli topap xsilap..

Reply
avatar
3/22/2012 5:48 PM delete

budak zaman skang makin bijak bebeno..cubelah bawak bawak berfikir yang betul sikit..ish ish..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!