Tuesday, March 27, 2012

Awal dan Scha Al Yahya Nikah 4 Mei 2012




Akhirnya tarikh keramat kedua pasangan dua sejoli telah di beritahu. Awal Ashaari 31 tahun dan Scha Al Yahya 29 tahun akan melangsungkan pernikahan mereka pada 4 mei ini di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 mei 2012 di PICC Putrajaya.

Yang menariknya majlis perkahwinan mereka akan di siarkan secara langsung di Saluran 104 Astro seperti mana majlis perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani. 



Untungnya mereka sebab menjadi pasangan kegemaran ramai peminat.. mereka pun sweet. semoga hubungan ni berkekalan hingga akhir hayat :))



ramai artis kawen terus nikah kan. takde tunang tunang dah..ngeeee~~ jimatt gitu :))


sumber

11 comments:

  1. 4mei xlma je tuh lg 1bln lbh jer hehe..tahniah scha :)

    ReplyDelete
  2. Sepadan sangat dorang ni..sweet je kan

    ReplyDelete
  3. lg jimat retis..bila kawen de je yg sponser huhuh bestt!!

    ReplyDelete
  4. sweet giler dorang :) awal handsome, scha cun

    ReplyDelete
  5. COngrats to both them,
    Hoping kekal sampal ke akhir hayat mereka !
    InsyaAllah ! :)

    ReplyDelete
  6. allhamdullilah..bguzla kan..

    ReplyDelete
  7. sweet..dah tgk video awal propose..hee..smpai menitiskan air mata tu..ngeee

    :)

    smoga kekal hingga akhir hayat!hee

    suka awal n scha..ngee

    ReplyDelete
  8. tumpang happy untuk pasangan ni..tak sabar menantikan wedding dorang :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!