Sunday, March 4, 2012

Kembali Bekerja...ngeeee~~




Eeeee... mood kembali bekerja daaaaa... habis dah dua minggu cuti kawen. macam tak puas lagi je. hohoho
start dari 20.2-3.3 cuti punya lah lama kan. ngehngehngeh~~


asben dah lama kembali kerja sejak rabu lalu. bermula lah perkahwinan jarak jauh.
tah bila lah dapat jumpa asben lagi. huhuhu -_-"


baik lah nak masuk syif malam bermula malam ni. bye bye korang ^___^



17 comments:

  1. ala ciannya dia..cam dah bujang balik plak..

    ReplyDelete
  2. selamat kembali bekerja jijah..^__^

    ReplyDelete
  3. selamat bekerja kembali :)

    ReplyDelete
  4. Salam kenalan,
    Realiti hidup bila LDR kan.yg penting happy always.nwy, congrate ye.
    http://syafiqsarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. selamat kembali bekerja jijah :-)

    ReplyDelete
  6. nasiblah kita ... dpat yg dilautan.. berjauhanlah.. tp xpe.. nt jijah boleh dok dekat n asben jijah tu :)

    ReplyDelete
  7. Akak keja ape? hehe :)
    Alalah, perkhawinan jarak jauh? knpa? asben akak keja jauh ya, alalalah >.<

    ReplyDelete
  8. huhu..jiejah minta tukar la..boleh ke PJJ nih? huhuh...

    ReplyDelete
  9. @AiedaHaliena akak nurse :) asben tentera laut.. dia keje kat lumut perak sana...huhuhu

    ReplyDelete
  10. @shida'R jijah akan mintak tukar jika die draft ke sabah :)

    ReplyDelete
  11. cantiknye kak jijah.. huhu.. klau dtg kenduri hari tu mesti boleh tgk live kan? hehe

    ReplyDelete
  12. @aisya tu la rugi tak datang kan..ngeeeeee~~

    ReplyDelete
  13. Salam.

    Kembali bekerja dah ye Saya la tak tau lagi bila nak kerja.

    ReplyDelete
  14. alorhh dah keje dh?berapa la cuti?mcm kejap je..hihihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!