Friday, March 2, 2012

Suamiku Ada Awek Baru..huhuhu


Sebelum kawen sabtu lalu. my asben ada bawa balik awek baru dia. sangat jeles ok. dah la cantik. cun melecun memang tak di nafikan lagi lah. huhuhu kalah ai nok. 


asyik asyik dengan awek baru dia ni je. makan tak kenyang tidor tak lena mandi tak basah. risau sangat awek dia ni lari. tak pon kena ambil orang. walaupon begitu daku tetap tak di abaikan. bagus asben ku ni hehe


nak tengok awek baru dia ni? nah amik! sila jeles juga yer..kuikuikuikui

saya lah puan yang sanggup bermadu dengan isteri  mr navy ni.. wakaka :p



lihat tubuh ku ramping kan. saya lagi smart dari cikpuan azizah tu kan.. huhuhu T_T



sila jangan jeles yer cikpuan jijah :)


ok fine! ai tak jeles ok. sebab ai pon ada pakwe juga. dah nak hampir 2 tahun pon..lalala :p



i love my persona elegance :) [klik untuk baca]


ok asben jijah beli motor Yamaha FZ-150i. smart memang smart. power pon power tapi besar oit. hanya dia je boleh bawak. jijah?? huhuhu tak mampu dengan badan sekecil ini. kuikuikui janji dapat bonceng bersama asben.. wah sweet gitu ^___-  


Alhamdulilah lengkap dah harta kami. lepas ni kumpul untuk beli rumah sendiri pula. moga jijah di kurniakan rezeki anak juga :) doakan jijah yer ^___^



13 comments:

  1. Huhu...bonceng boleh la kn?romantik gitu.:-)

    ReplyDelete
  2. hehehe. alolo. comel. lps ni boleh la pusing kg naim motor kak. romantik gitu..:)

    ReplyDelete
  3. wah masing masing ada buah hati dah ni..insyaAllah lepas ni moga rezeki bertambah..aminn

    ReplyDelete
  4. Wah! Cool la motor tue!!
    Nak beli gak la!! hahah XD

    ReplyDelete
  5. klu awek tu xpe...jgn yang lagi satu tu...hehe

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Jijah,
    Mula mula baca suspen aja kita dibuatnya.....hehehe lawakla Jijah ni...

    ReplyDelete
  7. Hahaha...ape nie puan jijah jeles dengan motor.. tapi motor tu memang cantik la lentik abes.. dia tak mo gak mengalah ada persona jugak tu. haha

    ReplyDelete
  8. hahaha,masing2 de kekasih ni..hahhaa..

    jijah naik jangan sampai jijah trbang dibelakang sudah ye..kikiki

    ReplyDelete
  9. hehe pasti yg terbaik lah...tak melayang kot..peluk erat2..lalala :p

    ReplyDelete
  10. perghh lama lak rasa tak layan motor ni..

    ReplyDelete
  11. Takpe nak bonceng-bonceng pun. Dah halal. Hehe. Awek baru yang dikongsi bersama.

    ReplyDelete
  12. masing2 jeles tu sbnarnye hehee ^_^

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!