Suamiku Ada Awek Baru..huhuhu

8:00:00 PM 13 Comments A+ a-


Sebelum kawen sabtu lalu. my asben ada bawa balik awek baru dia. sangat jeles ok. dah la cantik. cun melecun memang tak di nafikan lagi lah. huhuhu kalah ai nok. 


asyik asyik dengan awek baru dia ni je. makan tak kenyang tidor tak lena mandi tak basah. risau sangat awek dia ni lari. tak pon kena ambil orang. walaupon begitu daku tetap tak di abaikan. bagus asben ku ni hehe


nak tengok awek baru dia ni? nah amik! sila jeles juga yer..kuikuikuikui

saya lah puan yang sanggup bermadu dengan isteri  mr navy ni.. wakaka :p



lihat tubuh ku ramping kan. saya lagi smart dari cikpuan azizah tu kan.. huhuhu T_T



sila jangan jeles yer cikpuan jijah :)


ok fine! ai tak jeles ok. sebab ai pon ada pakwe juga. dah nak hampir 2 tahun pon..lalala :p



i love my persona elegance :) [klik untuk baca]


ok asben jijah beli motor Yamaha FZ-150i. smart memang smart. power pon power tapi besar oit. hanya dia je boleh bawak. jijah?? huhuhu tak mampu dengan badan sekecil ini. kuikuikui janji dapat bonceng bersama asben.. wah sweet gitu ^___-  


Alhamdulilah lengkap dah harta kami. lepas ni kumpul untuk beli rumah sendiri pula. moga jijah di kurniakan rezeki anak juga :) doakan jijah yer ^___^



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

13 insan comel komen

Write insan comel komen
YaYaNsMuM
AUTHOR
3/02/2012 8:04 PM delete

Huhu...bonceng boleh la kn?romantik gitu.:-)

Reply
avatar
cik kiwi's
AUTHOR
3/02/2012 8:14 PM delete

hehehe. alolo. comel. lps ni boleh la pusing kg naim motor kak. romantik gitu..:)

Reply
avatar
3/02/2012 8:27 PM delete

wah masing masing ada buah hati dah ni..insyaAllah lepas ni moga rezeki bertambah..aminn

Reply
avatar
Razil Tahir
AUTHOR
3/02/2012 8:38 PM delete

Wah! Cool la motor tue!!
Nak beli gak la!! hahah XD

Reply
avatar
Jasman
AUTHOR
3/02/2012 9:07 PM delete

klu awek tu xpe...jgn yang lagi satu tu...hehe

Reply
avatar
Wattie
AUTHOR
3/02/2012 9:29 PM delete

Assalamualaikum Jijah,
Mula mula baca suspen aja kita dibuatnya.....hehehe lawakla Jijah ni...

Reply
avatar
Aida Omar
AUTHOR
3/02/2012 9:52 PM delete

Hahaha...ape nie puan jijah jeles dengan motor.. tapi motor tu memang cantik la lentik abes.. dia tak mo gak mengalah ada persona jugak tu. haha

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
3/02/2012 10:11 PM delete

hahaha,masing2 de kekasih ni..hahhaa..

jijah naik jangan sampai jijah trbang dibelakang sudah ye..kikiki

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/02/2012 11:24 PM delete

hehe pasti yg terbaik lah...tak melayang kot..peluk erat2..lalala :p

Reply
avatar
kiz
AUTHOR
3/02/2012 11:55 PM delete

perghh lama lak rasa tak layan motor ni..

Reply
avatar
.........cP~
AUTHOR
3/02/2012 11:56 PM delete

Takpe nak bonceng-bonceng pun. Dah halal. Hehe. Awek baru yang dikongsi bersama.

Reply
avatar
shida'R
AUTHOR
3/03/2012 12:17 AM delete

masing2 jeles tu sbnarnye hehee ^_^

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
3/03/2012 1:34 PM delete

hahaha betol betol :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!