Maxis Blackberry Playbook dah Metered

12:00:00 PM 16 Comments A+ a-




hohohoh.. baru je dapat BE Maxis Blackberry Playbook ni 2 hari lepas. baru nak bersuka ria nak beli baju raya. tapi malangnya dia sengaja nak jatuhkan airmata ini. sob sob :(





kenapa lah kejap benor lah dia berjoget-joget dalam blog jijah ni. tahu lah blog picisan je. tak hebat mane. tapi dah tarik balik pengiklanan tu. huhuhu patut lah dah lama tak nampak dia berjoget-joget rupanya nak metered.


start 16 julai ke..tak pernah tengok pon sebelum tu. encik nuffnang ni main-main je kot. huhuhu malas nak kawan gan encik nuffnang lagi tau. majuk la gini.


makanya Maxis Blackberry Playbook ni dah menjadi Metered Earning jijah yang ke-10. baru je 10 dear. korang. korang tu lagi banyak dan hebat kan. emm -_- tak pe tak pe ni saja buat untuk catatan blog jijah yang naif ni je. takde niat apa-apa pon.


baiklah lepas ni nasib lah encik nuffnang nak bagi BE lagi ke tak. nak majuk dah ni. sebab bagi kejap sangat. macam tak ikhlas je nak bagi. hohoho


ok tata.. terima kasih sudi baca ^_^

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

16 insan comel komen

Write insan comel komen
shida'R
AUTHOR
8/17/2011 12:07 PM delete

jiejah..myb iklan tuh dah exp.date..huhu shida penah kene,baru nek 5sen dah ME hahaa geram an..

Reply
avatar
Xavi De
AUTHOR
8/17/2011 12:25 PM delete

masih xfaham dengan benda alah nie...=..=

Reply
avatar
cunndaa
AUTHOR
8/17/2011 1:09 PM delete

heheee..nuffnang main ciku cakk pulak..
takpe2..nnt tunggu BE ke 11 ye

Reply
avatar
8/17/2011 1:26 PM delete

oklah tuu teyn baru 3 BE
*sob*sob*

Reply
avatar
8/17/2011 1:39 PM delete

haha cepuk je pale cik
nuff tu..hahaha...
tu ar tu ar..
kdg kejap je..ngade sungguh
hahahaha

Reply
avatar
aziza esa
AUTHOR
8/17/2011 2:20 PM delete

cik jijah jgn majuk2..smile oke! :)
azie x pnah lg dpt pape dr nuffnang..lg sadis..huu


yeay butterfly dress da smpai umah!!

Reply
avatar
Fathiah Hamim
AUTHOR
8/17/2011 2:49 PM delete

jangan majuk2, nanti dia tak nak kawan terus. hehe

Reply
avatar
L
AUTHOR
8/17/2011 6:22 PM delete

huhu. majuk ngn cik nuf plak dier.. huu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Reply
avatar
pamie
AUTHOR
8/17/2011 7:02 PM delete

ok la tu dua hari dapat BE..sy tak dapat2 lagi ni..hehe..

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/17/2011 9:49 PM delete

hehe betol gakk..kang dia tak bagi BE terus lagi susah..hehe

Reply
avatar
8/17/2011 10:21 PM delete

tamo majok2 ye . nnty ta dapat BE baru . hehe

:)

Reply
avatar
miss epa
AUTHOR
8/17/2011 11:20 PM delete

nnti ada rezeki BE baru lagi ye.hee :)

Reply
avatar
Wanie
AUTHOR
8/18/2011 12:14 AM delete

huhu..jijah, dapat 2 hari je..alahai kejam jugak nuff ni..mungkin die nak bagi lagi tu..

Reply
avatar
sop
AUTHOR
8/18/2011 12:14 AM delete

tunggu BE lain pula yer.. :)

Reply
avatar
8/18/2011 12:40 AM delete

pnah jgak dapat BE cmni, baru jalan brapa sen dh jadi ME, huh...

Reply
avatar
Cik Azizah
AUTHOR
8/18/2011 1:17 AM delete

caliph: kedekot kan nuffnang ni. huhuhu InsyaAllah ada BE lain nanti..Aminn

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!