Maxis Blackberry Playbook dah Metered

by - 12:00:00 PM




hohohoh.. baru je dapat BE Maxis Blackberry Playbook ni 2 hari lepas. baru nak bersuka ria nak beli baju raya. tapi malangnya dia sengaja nak jatuhkan airmata ini. sob sob :(





kenapa lah kejap benor lah dia berjoget-joget dalam blog jijah ni. tahu lah blog picisan je. tak hebat mane. tapi dah tarik balik pengiklanan tu. huhuhu patut lah dah lama tak nampak dia berjoget-joget rupanya nak metered.


start 16 julai ke..tak pernah tengok pon sebelum tu. encik nuffnang ni main-main je kot. huhuhu malas nak kawan gan encik nuffnang lagi tau. majuk la gini.


makanya Maxis Blackberry Playbook ni dah menjadi Metered Earning jijah yang ke-10. baru je 10 dear. korang. korang tu lagi banyak dan hebat kan. emm -_- tak pe tak pe ni saja buat untuk catatan blog jijah yang naif ni je. takde niat apa-apa pon.


baiklah lepas ni nasib lah encik nuffnang nak bagi BE lagi ke tak. nak majuk dah ni. sebab bagi kejap sangat. macam tak ikhlas je nak bagi. hohoho


ok tata.. terima kasih sudi baca ^_^

You May Also Like

16 insan comel komen

  1. jiejah..myb iklan tuh dah exp.date..huhu shida penah kene,baru nek 5sen dah ME hahaa geram an..

    ReplyDelete
  2. masih xfaham dengan benda alah nie...=..=

    ReplyDelete
  3. heheee..nuffnang main ciku cakk pulak..
    takpe2..nnt tunggu BE ke 11 ye

    ReplyDelete
  4. oklah tuu teyn baru 3 BE
    *sob*sob*

    ReplyDelete
  5. haha cepuk je pale cik
    nuff tu..hahaha...
    tu ar tu ar..
    kdg kejap je..ngade sungguh
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. cik jijah jgn majuk2..smile oke! :)
    azie x pnah lg dpt pape dr nuffnang..lg sadis..huu


    yeay butterfly dress da smpai umah!!

    ReplyDelete
  7. jangan majuk2, nanti dia tak nak kawan terus. hehe

    ReplyDelete
  8. huhu. majuk ngn cik nuf plak dier.. huu

    jom berdoa?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

    ReplyDelete
  9. ok la tu dua hari dapat BE..sy tak dapat2 lagi ni..hehe..

    ReplyDelete
  10. hehe betol gakk..kang dia tak bagi BE terus lagi susah..hehe

    ReplyDelete
  11. tamo majok2 ye . nnty ta dapat BE baru . hehe

    :)

    ReplyDelete
  12. nnti ada rezeki BE baru lagi ye.hee :)

    ReplyDelete
  13. huhu..jijah, dapat 2 hari je..alahai kejam jugak nuff ni..mungkin die nak bagi lagi tu..

    ReplyDelete
  14. tunggu BE lain pula yer.. :)

    ReplyDelete
  15. pnah jgak dapat BE cmni, baru jalan brapa sen dh jadi ME, huh...

    ReplyDelete
  16. caliph: kedekot kan nuffnang ni. huhuhu InsyaAllah ada BE lain nanti..Aminn

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!