Saturday, December 10, 2011

Berdebarnyaaa!


Assalamualaikum..


1 days to go~~


tik tok tik tok jam berdetik. 
hari itu bakal menjelma

dup dap dup dap hati bercelaru
Ya Allah cuaknya...

semalam MUA dah pasang pelamin.
baju nikah pon dah ada.
sok tinggal nak pakai dan mekap untuk acara tersebut.


macam pelamin kawen pulak dah.adeh -_-"


hari ni nak pakai inai.
tah merah ke oren ke hitam agaknya
kata orang ikut darah kan. huhuhu

sedara ramai nak datang harini
rasa takut dan berdebar semacam

Ya Allah permudahkan urusanku.
lancarkan lidah abg navy untuk lafazkan nikah.
semoga perjalanan majlis nanti berjalan dengan lancar.

abg navy dah update status kat FB
"Bujang ag den ni hah...heheheh...sok laen lak ai...
tanggung jawab 2 bai!!!"
fuh menakutkan jer..
semalam abg navy dah nasihat tanggungjawab seorang isteri
tanggungjawab seorang suami.
Ya Allah tak pasal pasal air mata ni melulu jatuh bak air terjun..
bersedia kah aku? hati berdetik.. T_T


kawan kawan
jijah minta maaf tak datang blog korang
tak baca entry korang
langsung tak balas komen korang.
maafkan jijah T_T

doakan yer semua.

rindu korangggg! wuaaaaaaa :(



19 comments:

  1. Congrate akak . Semoga berbahagia hingga ke anak cucu ;)

    ReplyDelete
  2. gudluck!! taniah!! =))

    ReplyDelete
  3. owh lagi sehari je jijah dah nak bertukar status..syioknyeee..hehe..jadi la isteri yg solehah ye..semoga korang diberkati dan bahagia..amin :)

    ReplyDelete
  4. cantik pelaminnya,serius..malam ni mesti jijah tak boleh tido..:)

    ReplyDelete
  5. Jijah...mmg besar tanggungjawap..... harap majlis berjalan lancar....amin

    ReplyDelete
  6. berdegup jantungku..hehehe... selamat melayari alam perkahwinan yg sungguh MENCABAR !! lalalalla...relax ok..

    tahniah.

    ReplyDelete
  7. x yah takut2 yer...relax je..
    insyaallah semuanya ok...=)

    ReplyDelete
  8. Gud luck dear,
    hope everything will go smoothly. :)

    ReplyDelete
  9. semoga semuanya selamat ..AMINN...
    Congrate ler awal..hu3

    ReplyDelete
  10. waaaaaaaa...insyAllah akak..benda baik ni Allah permudahkan.. :)

    ReplyDelete
  11. wah wah wah,,hari ini Cik Azizah,esok da kena tukar tu :P

    ReplyDelete
  12. Semoga dipermudahkan dan selamat hendaknya majlis tu nanti..

    Selamat bertunang & Selamat pengantin baru in advance.. =)

    ReplyDelete
  13. pengantin yg diraikan, sile tdo bsopan mlm ini ye. klo idak abes tanggal inai di jari tu nt :P

    ReplyDelete
  14. shida bhgia untuk jiejah ^_^

    ReplyDelete
  15. be cool jijah..senyum selalu k..banyak kamera macam retis nanti..

    ReplyDelete
  16. amboi2..:)
    tahniah jijah
    moga berbahagia yer

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!