Saturday, December 24, 2011

Yusry & Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012



Wah...akhirnya teka teki terjawab sudah apabila Yusry mengumumkan yang majlis pernikahannya dengan Lisa Surihani akan berlangsung pada 23 Februari 2012 selepas asar di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. Majlis resepsi pula akan berlangsung pada 26 Februari 2012 di Putrajaya International Convention Centre (PICC).


Sebenarnya malam semalam 23 Disember 2012, pihak keluarga Yusry telah berjumpa keluarga Lisa untuk menghantar tanda. Mereka tak bertunang sebaliknya hanya terus bernikah pada 23 Februari 2012,


Mereka memilih angka 23 adalah angka spesial buat Lisa yang lahir pada 23 Mac jadi biarlah hari tersebut sesuatu yang istimewa buat Lisa.

tahniah di ucapkan kepada kedua pasangan ni. moga cepat-cepat di ijabkabulkan ^^

15 comments:

  1. harap2 yusry tu berkekalan la..

    ReplyDelete
  2. wah..diorg brtunang time besday sya tuh.hekhek...

    ReplyDelete
  3. wah...xsabarnyer tggu...

    ReplyDelete
  4. sepadan kan dorang..swiit jer.. :)

    ReplyDelete
  5. huhuhu pic last..huhuhu..hemmm..

    ReplyDelete
  6. wewitt..yusry dah tua..huuu..'mesra' jugak dorg ni eh..macam dah kahwin pulak..

    ReplyDelete
  7. sempoi je lisa tu..xpelah..kita doakan mereka bahagia k :)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum....

    Ya.., lagi cepat lagi baik dari pada mereka menanggung dosa lebih lama lagi..., contohnya seperti pada gambar di atas..., belum ada apa-apa ikatan yang sah di sisi Islam sudah berpelukan,bersentuhan.

    Zaman sekarang, kalau dalam filem atau drama, bukan suami isteri berpelukan seolah diredhai, malah seperti para pelakon berkenaan tidak membuat salah apa-apa. Contoh lain adalah seperti filem yang diangkat ke layar perak dari sebuah novel iaitu Ombak Rindu.

    Walaupun ia memaparkan kisah sedih seorang perempuan @ isteri tetapi hakikatnya para pelakon dalam filem berkenaan adalah haram untuk bersentuh antara satu dengan lain. Kebanyakkannya memuji filem berkenaan. Tidak kedengaran pula bantahan mengenai soal aurat dan unsur-unsur zina dalam filem...

    ReplyDelete
  9. stuju dgn komen Ahmad Zaki kat ats, hehe ^^

    ReplyDelete
  10. betol2...biarkan dorang teruskan niat suci tu..terus nikah dr terlampau banyak dosa mereka buat lagi..

    ReplyDelete
  11. wah, akhirnya trjawab. semoga mereka bahagia :)

    ReplyDelete
  12. semoga berbahagia dan jodoh berkekalan..amin

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!