Wednesday, December 7, 2011

Gaji Kakitangan Kerajaan 2012


Assalamualaikum..


wah.........bulan depan dah masuk tahun baru. pejam celik pejam celik cepatnya masa berlalu. disember meninggalkan kita januari bakal menyusul. aiyaaaaa~~ cepat ma. huhuhu




gaji bulan dopbelas pon tak keluar lagi ni dah update gaji 2012. ape lah laju aje bab gaji kan. muahaha^^ so pakat pakat la korang print tampal kat depan cermin. senang nak tau bila gaji masuk. ngehngehngeh paling tak suka amik duit gaji betol-betol time keluar. sebab berderet dah tunggu depan ATM tu. tak kuasa mak nak tunggu. ekeke:p selalu dua tiga hari pas tu baru amik. orang pon dah kurang. hahahaha


sekian..


bulan ni dan bulan satu masa untuk menyimpan duit untuk kenduri kawen. semoga Allah murahkan rezeki daku. Amin~~




9 comments:

  1. untunglah bekerja.....grrr!

    ReplyDelete
  2. uwaa..gaji kite 2 bulan lepas da mcm nk abes jek..mcm2 bnd beli utk kawen ni..xleh nk saving utk diri sniri..

    ReplyDelete
  3. pejam celik pejam celik dah 11.12.12 dah..hehehe..selamat menyimpan wang cik jijah dan semoga murah rezeki..

    ReplyDelete
  4. tak keje lagi tak leh nak print la :D
    selamat menabung jijah..:)

    ReplyDelete
  5. insyallh jiejah ^_^ nk juga g knduri nnt ~

    ReplyDelete
  6. kak jijah kawen bulan brp thun dpn?

    ReplyDelete
  7. insyaAllah akak. majlis buat kat mn nnt?

    hehe. x sabar plak nak tgk akak & abg navy bersanding =)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!