Monday, July 8, 2013

Biskut Colostrum IG6




First time makan biskut ni.. dengan ranggup nya pehh sedapp! 

Biskut Colostrum IG6 ni dengan tambahan oat, kacang almond dan serat.
- TIADA BAHAN PENGAWET
- TIADA PEWARNA TIRUAN
- TIADA LEMAK TRANS

Biskut IG6 colostrum mengandungi kebaikan colostrum yang terkenal dengan faktor tumbesaran dan ketahanan badan. 

Rasanya yang sangat enak, ranggup memang sangat sesuai dijadikan sebagai makanan ringan mahupun sebagai minum petang.





satu tin sekejap je habis di makan... nyum nyum:)



18 comments:

  1. nampak sedap la jijah...jijah beli katne?

    ReplyDelete
  2. biskut nih memg sedap jijah..akak beli 2 tin..2 hari dh bis...anak2 aku suke mkn biskut nih..elken punye kan

    ReplyDelete
  3. pnh mkana..sedap..

    dh smpai kg ya =)

    ReplyDelete
  4. nyum nyum!!! baby makan biskut colostrum yea.. sihat baby..
    mummy jijah...

    ReplyDelete
  5. nampk sedap.. mcm pnh tgk.. emm dkt blog pu kot.. lupa dah

    ReplyDelete
  6. @Nurul Husna ni produk elken.. beli kat member yg jadi ahli..hee

    ReplyDelete
  7. @Mimi Azirah haah elken punya... sedap kan kak.. jijah pon satu tin habis dah makan..

    ReplyDelete
  8. @eMMehehe mudah2an sihat la dia :)

    ReplyDelete
  9. @IntaNBerliaN haah kak PU yg post hari tu biskut ni..

    ReplyDelete
  10. ingat kan utk tambah susu ibu tadi ..hihi

    ReplyDelete
  11. @eima air susu xde lagi la kak..hee

    ReplyDelete
  12. tgk pun dah nmpak mcm sedap.. haha

    ReplyDelete
  13. mkan jijah jgn xmkn :) kolestrum...mcm pnh dgr bnda ni.,.ap ek?

    ReplyDelete
  14. @ayut kolestrum tu susu awal ibu lepas melahirkan anak..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!